ett til! Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Er i en sånn rar mellomfase akkurat nå, trenger ikke gravidbukser men de jeg bruker til normalt begynner å bli for trange... Hvor kjøper dere gravidklær? kommer ikke til å kjøpe gensere og topper, for de jeg har er såpass store at de kommer til å passe(håper jeg da!) men hvor kjøpe gravidbukser? H&M er ute med en ny katalog nå,med hele 4 sider gravidklær... ikke veldig mye å skryte av!
Februargullet2013 Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Nei Har bare gått ned,så jeg passer fint de klærne jeg har
Liljeduft Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Jeg skal bestille i fra USA, mye mer å velge mellom samt. større størrelser som jeg trenger Men akkurat nå så berger jeg med å bruke joggebukse/tighs hjemme og plage meg igjennom timene med vanlig bukse når vi er blandt folk.. Har selv gått ned i vekt. Så mine vanlige bukser sitter løst over rompe og lår, men over magen så er det som et korsett
fisken2015 Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har kjøpt bukser på hennes og mauritz som jeg er veldig fornøyd med. Har også bra klær på babyshop, men er en del dyrere da. Har også litt fra mama-licious. Butikkene har aldri mye inne om gangen, så en må kanskje gå innom litt ofte :-)
ett til! Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har kjøpt bukser på hennes og mauritz som jeg er veldig fornøyd med. Har også bra klær på babyshop, men er en del dyrere da. Har også litt fra mama-licious. Butikkene har aldri mye inne om gangen, så en må kanskje gå innom litt ofte :-) Ja,jeg må vel innom litt oftere... Hvilken størrelse kjøper du i bukser, samme str som vanlig eller opp en eller to størrelser?
fisken2015 Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har kjøpt bukser på hennes og mauritz som jeg er veldig fornøyd med. Har også bra klær på babyshop, men er en del dyrere da. Har også litt fra mama-licious. Butikkene har aldri mye inne om gangen, så en må kanskje gå innom litt ofte :-) Ja,jeg må vel innom litt oftere... Hvilken størrelse kjøper du i bukser, samme str som vanlig eller opp en eller to størrelser? Jeg kjøper samme størrelse som vanlig, og har fortsatt god plass til at magen skal vokse en del mer.Kllærne er ganske elastiske. Hadde jeg gått opp i størrelse hadde ikke klærne sittet fint ellers (eks rumpe, lår)
Tjullebolla Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Jeg kjøpte mammabukser i uke 8.. Da var det rett og slett vondt å bruke mine gamle bukser... HM har jo mye mammaklær, men utvalget varierer eterkt fra butikk til butikk:-)
prøver1gang Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Ikke kjøpt noe enda, annet enn en sommertunika. Men merker at jeg bør kjøpe noe snart. Er veldig tynn fra før, og nå begynner jeg jo å legge på meg og få litt mage. Så da passer ikke bukser osv lenger :/
Snupi27 Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har kjøpt og er i uke 12. Mine vanlige bukser passer enda, men de er ubehagelige. Jeg kjøpte en str større. Sist kjøpte jeg akkurat samme str som vanlige bukser. Det endte med at jeg måtte ut igjen for å kjøpe nye større bukser!
2010 Mammaen Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg bruker litt blandet nå. Kan helt fint bruke mine vanlige klær, men de siste 2-3 dagene har maget kommet mer frem (17+5) så da ser man lett litt tjukk ut i klær som ikke er tilpasset mage Jeg fikk en veldig fin og god bukse til jul fra Noppies. Den var superbehagelig og er litt penere så man kan bruke på jobb eller når man skal ha på noe pent. Den var litt stor i str så ikke kjøp større enn du bruker til vanlig i dette merket. Endret 30. desember 2012 av 2010 Mammaen
2010 Mammaen Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 Anbefaler dere å kikke her: http://morogmeg.no/index.php/mammaklaer.html Veldig mye fint og super kvalitet!
Heeii123 Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 Har kjøpt en mammabukse fra hm, må kjøpe fler.. Magen går ikke å holde inn lenger:)
1+1 blir 3 Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Zalando har mye, og gratis frakt, men ikke egen mammakatergori, så man må søke etter mamma/mama i søkefeltet. Har bestilt meg to fine kjoler derfra til en grei pris, en med lange ermer og en med stropper:) men de hadde masse forskjellig. Ellos har vel også en del mammaklær, men usikker på passformen (er generelt ikke så veldig glad i ellosklær...)
Frufluffy Skrevet 30. desember 2012 #14 Skrevet 30. desember 2012 Hvordan er mamalicius klærne? Det er i alle fall bedre utvalg og lavere priser nå enn for 7 år siden
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 30. desember 2012 #15 Skrevet 30. desember 2012 Har kjøpt ei mamma bukse å har fått mamma bukse på jobben. Vondt å ha vanlig jobbe bukse på
tro1986 Skrevet 30. desember 2012 #16 Skrevet 30. desember 2012 Jeg kjøpte meg 2 mammabukser en mammatights og noen strømpebukser for mamma. Synes H&M hadde mye fint men ser at det varierer litt fra butikk til butikk. Kjøpte meg en mammatopp,der men det hadde jeg egentlig ikke trengt men den var billig og fin og kjøpte den derfor. Jeg kjøpte buksene når jeg var ca 19 uker på vei i samme størrelse som jeg bruker til vanlig og jeg bruker buksene enda og er nå i uke 38. Har ikke lagt på meg mer enn på magen så derfor passer de enda. Synes de buksene var kjempegode og ikke dyre heller. Men det er vel en smakssak hva man liker.
Blomstogbier Skrevet 30. desember 2012 #17 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har brukt lenge (17+5). Måtte ha, fikk vondt i magen av annet. Kjøpte bukser på HM, resten tar jeg andre steder
jentene på haugen Skrevet 30. desember 2012 #18 Skrevet 30. desember 2012 Anbefaler dere å kikke her: http://morogmeg.no/i...mammaklaer.html Veldig mye fint og super kvalitet! men gud for en pris. Alt for dyrt for mammaklær som bare brukes en liten periode.
Hazel82 Skrevet 30. desember 2012 #19 Skrevet 30. desember 2012 Jeg kjøpte meg mammabukse for ett par uker siden (er 14+4 i dag), buksene var vel egentlig ikke for trange, men var ubehagelig med bukse som strammet over magen. Jeg har kjøpt ei jeans og en tights på H&M, og en jeanse fra mamalicious. Har også kjøpt meg noen topper. Trenger vel egentlig ikke de riktig enda, men mange av toppene ble litt i korteste laget, når buksa ble litt lavere Veldig fornøyd med klærne fra begge butikkene egentlig
79kvinne Skrevet 30. desember 2012 #20 Skrevet 30. desember 2012 har kjøpt mine gravidklær på finn.no. pent brukte, så duger for meg mine bukser ble for trange i uke 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå