Gå til innhold

Bare mg som vil feire :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri gjort dt tidligere, mn akkurat denne gangen føler jg for å *FEIRE* når jg er ferdig md første trimester :) For da kan jg endelig puste lettet ut, og sist mn ikke minst være gravid "offentelig" :) Personelig har jg og mannen min bestemt oss for å spise ute, når jg er ferdig md 12 uker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en utrolig god ide! :)

Den rapper jeg, og går alt bra de neste ukene så skal det jammen meg bli feiring på oss også! ;)

Skrevet

Hehehe da krysser vi fingre og tær for oss to :) :)

Skrevet

Det var en fin idé:-) Skal prøve å få mannen med på det:-)

Skrevet

Hehehe da krysser vi fingre og tær for oss to :) :)

Jepp, her er det bare å krysse det meste for oss begge to :)

Så på terminlisten at vi var ganske nærme hverandre i dato også ;)

Skrevet

Ja hihi :) Ps hvor bor du ? Jg bor i Drammen :)

Skrevet

Ja hihi :) Ps hvor bor du ? Jg bor i Drammen :)

Jeg bor jammen meg i Drammen jeg også! :D

Skrevet

Gjør du :) :) Såååå gøy :)

Jepp, er født og oppvokst i området, og har akkurat flyttet tilbake etter å ha bodd et annet sted i noen år. Og koser meg med å ha kommet Hjem! :)

Sånn av nysgjerrighet, hvor gammel er du? :)

Skrevet

Wooow jg er oxo født og oppvokst i Drammen :) Mn jg har bodd her hele tiden da. Og jg er 36 år, du da ? Klem :)

Skrevet

Tihi, så morsomt. Gi meg en uke til, så har jeg også fyllt 36 :)

Dette var veldig festelig! :D

Skrevet

Skal feire når jeg er kvitt den kvalmen.

Jeg også! Så fort matlysten er tilbake skal jeg på restaurant og kose meg! 12 uker eller ikke spiller ingen rolle, om kvalmen slipper er det i seg selv god grunn til å feire :)

Skrevet

Tihi, så morsomt. Gi meg en uke til, så har jeg også fyllt 36 :)

Dette var veldig festelig! :D

Wooooow dette her blir kulere og kulere :) Jg fylte 36 for 2 mnd siden. Md andre ord er vi like gamle :) Har du barn fra før, eller er dt førstemann ??
Skrevet

Jeg har ingen barn fra før, er litt treig av meg:)

Hva med deg! :)

Skrevet

Oki hehe:) Jg har 3 barn fra før. Jente på 16,og 2 gutter på 15 og 7 år. Denne babyen er en sånn "kosemose" baby :) :)

Skrevet

Oki hehe:) Jg har 3 barn fra før. Jente på 16,og 2 gutter på 15 og 7 år. Denne babyen er en sånn "kosemose" baby :) :)

Ahhh, så du er rutinert på dette? :D

Da syns jeg egentlig du er heldig, jeg føler at jeg bare virrer rundt om dagen uten alt for mye anelse om hva jeg kan forvente meg.

Men jeg har i det minste tatt meg sammen i dag, og bestilt time både hos lege, og første timen hos jordmor, så da har jeg vel gjort noe av det jeg bør gjøre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...