Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha sovet 5-7 timer om natten før første måltid har hun nå plutselig endret på nattesøvnen. Hun er straks 4 mnd. og våkner nå etter 1 1/2 - 2 timer natten gjennom - bortsett fra en lengre soveperiode på 3timer. Hun legger seg rundt kl. 20-21. Det har vart i ca 14 dager, og må si at det sliter på min søvn siden jeg knapt rekker å blunde før det er opp igjen. Puh..! Har prøvd å roe henne uten å ta henne opp, gi smokk ol., men nei.. hun vil ha pupp, men spiser ikke alltid så mye. Noen ganger nesten ingenting. Har tenkt å begynne med litt grøt for å se om det kan hjelpe. Noen andre som har det slik , evt. noen tips/erfaring...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144003808-nattes%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ingen erfaring annet enn at jeg har det helt likt selv. Min sønn er snart 4 mnd og har de siste 2 ukene våknet hver 2.time for mat hel natten igjen, noen ganger oftere også! Nå har han heller aldri sovet mer enn rundt 3-4 timer i strekk på natta. Men hver 2.time er mye. Han sovner heller ikke før 22-23. Jeg har begynt så smått med grøt/velling. Føler ikke det har hjulpet så veldig mye enda. Men jeg er redd for at han skal få vondt i magen, så gir han ikke mer enn rundt 5-6 skjeer! Gjerne det hjelper på når jeg gir mer, men vil bare forsikre meg om at han tåler det først :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...