Gå til innhold

Når vaske og gjøre klar babyklærne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 4.feb og vasket i starten av des. Pluss noe nå i romjula vi fikk i julegave. Kanskje litt tidlig, men føltes gøy ut :) Dessuten er formen til å gjøre ting dårlig pga bekkenløsning, så orker lite av gangen. Var godt å spre det utover et par ukers tid. Og plutselig føder man tidlig (selv om jeg forventer overtid pga førstegangs).

Så jeg sier vask opp tøyet når du vil selv :)

Er hjemme, sykmeldt pga bekkenløsning, så ting går tregt, og må taes over tid.

Tenker jo selv at det er litt tidlig, men en grei måte å få ordentlig oversikt over hvor mye klær vi egentlig har til babyen, da vi har fått mye, men har ikke telt over, er 4 trådkurver i str 50-62.

Gjest Min1.baby

Jeg har termin 3.mars og har ikke bynt å vaske no enda..en av grunnen til det er vell at vi ikke har montert opp kommoden enda.:P men den er kjøpt.;) Så når den er færdig,så tror jeg at jeg så smått skal begynne å vaske opp noen poser med klær:) Gleder meg til å se små klær henge på kles stativet.;) Venter vår første.:)

Annonse

Jeg skal hente klærne som ligger pakket i esker hos mine foreldre i dag. Og regner med å begynne å vaske når storesøster er tilbake i bhg etter nyttår. Gleder meg, og greit å gjør det nå før formen blir dårligere.

Termin 5 mars :)

Jeg har termin 3 februar, og begynte å vaske i går. Har klødd mye i fingrene etter å gjøre akkurat det! Men har ventet, fordi jeg sikkert hadde gjort det en gang til dersom det hadde lagt i kommoden for lenge, og dermed fått "kommode"lukt.. :) 5 maskiner foreløbig, enda ikke ferdig.. Får prøve å utsette resten til over nyttår.. ;)

Endret av m&c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...