Bustetroll Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 De som sier babyer ikke smiler bevisst før etter de er 2 mnd, kan bare gå å ta seg en bolle, for jeg fikk nettopp verdens nydeligste smil av min 7 uker gamle datter <3 Jeg vet det var bevisst, fordi hun liker veldig godt at jeg tuller med henne, ved at jeg sier "oooooooooh" mens jeg tar ansiktet mitt nærmere og nærmere hennes, og til slutt nusser henne med åpen munn. Da åpner hun munnen sin som en "O" selv, og lyden kommer inn i munnen hennes. Ser på øynene hennes at hun syntes det er gøy. Hun har liksom smilt med øynene, og ser ut som om hun er på vei til å smile. Og nå fikk jeg et skikkelig GLIS =D For en følelse, og for et nydelig smil <3<3
Pesta Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Åååh det er så herlig! Venter spent på at min gutt skal smile skikkelig jeg og, gleder meg han er 6 uker i dag
Apple80 Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Ja det med 2 mnd er bare tull! Jeg fikk mitt første smil da han var 3 uker og fra han var fem uker kunne alle se det! Det er så herlig, og veier opp for skriking og våkenetter!
Lisse_01 Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Det er så herlig. Gutten min smilte også tidlig. Rundt 3-4 uker tror jeg
Temperance Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Gutten min smilte også før han var 4 uker, det er absolutt mulig
November-spire-79 Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Ja 4 uker her også Skikkelig glis etter at jeg tullet og koste med henne Hum smilte fra dag 1 i søvne også. Helt nydelig
lillebie på`n igjen Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Her er babis 6 uker og startet uken som var med verdens største glis når vi snakker til henne herlig
MGS123 Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 Herlig! Snuppa her smilte på 6 ukers dagen sin
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Jenta mi var 6 uker når første bevisste smil kom. Det kom når vi tøyset med henne. Deretter kom de på rekke og rad Før var det mer sånn halv smil "knip" som mamma kalte det.
Vinterblomst Skrevet 3. januar 2013 #11 Skrevet 3. januar 2013 Her og var det smil fra rundt 3 uker de har gått bort fra at det er mageknip som "forårsaker smil"
peanutts82 Skrevet 3. januar 2013 #12 Skrevet 3. januar 2013 hva er det dere snakker om da? 6-7 uker? 2-3 mnd? gutten min smilte ubevisst i drømmeland fra dag 2 og smilte bevisst når jeg snakket med han fra dag 10. han er nå 17 dager og smiler hver dag hver gang han er tørr, mett og fornøyd og snakker babyspråk til han. han har også begynt å herme etter oss med munnen og lage baby lyder som om han vil snakke.
Bustetroll Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2013 hva er det dere snakker om da? 6-7 uker? 2-3 mnd? gutten min smilte ubevisst i drømmeland fra dag 2 og smilte bevisst når jeg snakket med han fra dag 10. han er nå 17 dager og smiler hver dag hver gang han er tørr, mett og fornøyd og snakker babyspråk til han. han har også begynt å herme etter oss med munnen og lage baby lyder som om han vil snakke. hihi min og har begynt å "prate" litt:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå