Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Finnes det flere måter enn vektnedgang for å få hormonnivået tilbake i balanse? jeg har nå gått ned en del kilo, og ting er blitt bedre, men jeg lurer på om det er noe mer jeg kan gjøre for å normalisere hormonverdiene mine, i tillegg til å gå ned noen kilo til i vekt? Etter vektnedgangen har også antall cyster sunket fra ca 12 på hver eggstokk til under 9. Hurra Anonym poster: 43de8c9ed7af3be9500e9f9908a4cfa0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Jeg vet noen har hatt nytte av å ta tilskudd av kelp (tangmel som inneholder jod) hvis de har hatt problemer med stoffskiftet. Da er det også nyttig å ta korall kalsium, c-vitamin, selen, sink og omega3 også. Anonym poster: c4bb76e97bfd6cffe5af3b97cd54619f
regnfull Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Jeg er bare utrolig fornøyd her om dagen, for nå har jeg fått en jevn syklus på rundt 29 dager, og tydelig eggløsning med slim!! Jeg har også fått hjelp med kost, urter, homeopati kur, soneterapi og akupunktur på Frøyaklinikken. Så nå har mannen og jeg fått litt mer tro på å få det til på egen hånd :-) Stå på videre!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Jeg er bare utrolig fornøyd her om dagen, for nå har jeg fått en jevn syklus på rundt 29 dager, og tydelig eggløsning med slim!! Jeg har også fått hjelp med kost, urter, homeopati kur, soneterapi og akupunktur på Frøyaklinikken. Så nå har mannen og jeg fått litt mer tro på å få det til på egen hånd :-) Stå på videre! God lesning! =) Har du pco? Er det vektnedgang og/eller det overnevnte som har ført til stabil syklus med tydelig EL? Har dere forsøkt lenge? -HI Anonym poster: 43de8c9ed7af3be9500e9f9908a4cfa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå