Gå til innhold

Har du gått mye ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

har heller ikke vekt :( var på helsestasjon for å veie småen på fredag men glemte så klart å veie meg. ser jo at jeg har gått ned, men hvor mye aner jeg ikke. la på meg 20 kilo til slutt så det blir spennende å se.

Babyen blir 2 uker imorgen. :)

Jeg gikk opp 25 kilo og har ikke turt å gå på vekta etter fødsel :(

Huff.. Gruer fælt til den dagen jeg skal mote meg opp til det.

Mini er litt over to uker, så tørr lksom ikke håpe på for mye.

Heldig er dere som har tatt av så masse så kjapt :)

Annonse

gikk opp litt over 24 kg, og gikk ned ca 17,5 kg i løpet av de første ukene. Jeg hadde myyye vann i kroppen på slutten..

Nå er babyen 8 uker, og jeg har 7 kg igjen til utgangspunktet. Der hjar jeg ligget i ukesvis.

I følge Gro nylander skal ammingen begynne å tære på reservene v 3 - 4 mnd etter fødsel, blir spennende å se hva som skjer framover. :)

Her rant det av, eller skal jeg si ut, i starten.

Jeg gjorde ingenting for det, spiste som vanlig pluss litt til.

Jeg har vel nådd ett platå, som er veldig vanlig. Det samme skjedde med søsteren min, hennes baby er ca 5 mnd og hun er tilbake på utgangspunktet. Jeg vet ikke om hun har slanket seg aktivt, det kommer ikke jeg til å gjøre.

Jeg prøver å konsentrere meg om å spise næringsrik mat, og få i meg omega 3 og vit D. I og med at håravfall også gjerne starter v 3 - 4 mnd etter fødsel har jeg er ørlite håp om å begrense elendigheten i den leiren om jeg spiser godt! :)

jenta mi blir 3 uker imorra.

jeg veide meg for 2 dager siden, og jeg har gått ned 13kg allerede...uten å gjøre noen ting.

jeg veier nå 6kg mindre, enn da jeg ble gravid. :)

graviditeten har vært en yppelig skankekur. hahaha

gleder meg til været blir bra nok til at jeg kan gå turer med vogna. :)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...