Gå til innhold

Tips for å unngå våte laken/ nattdrakt hver natt?

Anbefalte innlegg

Har blitt mamma til en liten gutt, og jaggu er det ikke så lett å få plassert tissefanten, slik at ikke alt som heter urin havner utenfor bleien.. Har bare på denne uka måttet bytte nattdrakter, lakener og vaske madrass x flere. Noen som har et godt råd?

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Aldri plasert tissefanten til gutten her i det heletatt, bare tar på bleia, og passer på å legge den innersømmen rett, så bleia sitter godt på gutten.. Men med tiden tisset han så mye, at vi måtte starte med pampers baby dry på natt..

Gjest Heartbroken

Hva slags bleier bruker du?

Det var flere i barselgruppen jeg går i som hadde samme problemet med guttebabyene sine, og felles for de alle var at de brukte Liberobleier.

Jeg har brukt Pampers helt fra starten og har knapt hatt en lekkasje på min to mnd gamle baby. Etter at de i barselgruppen skiftet ble problemet borte hos de også.

Verd å prøve hvertfall :)

Tenkte det same. Vi nytta Libero til vår fyrste jente, men gjekk over til å bruke Pampers BabyDry då det vart lekasje etter kvar einaste sovelur. Vi har berre nytta dette til vår andre, og har aldri hatt lekasje.

Annonse

Coop sine bleier er også ok og mykere enn Libero, om du som meg synes Pampers er litt ekle (de lukter rart, og er ikke svanemerka).

Jeg synes ikke Libero funker særlig bra før str. 4. Før det er de klumpete og stive, og lekker lett.

I like rema 1000 sine :) kjempe myke og fine. Libro sine synes jeg er bare herk, Nr 2 bleier i Libro er alt for trange rundt lårene og nr 3 er ALT for stort. Men nr 3 rema 1000 sine er helr perfekte.

I like rema 1000 sine :) kjempe myke og fine. Libro sine synes jeg er bare herk, Nr 2 bleier i Libro er alt for trange rundt lårene og nr 3 er ALT for stort. Men nr 3 rema 1000 sine er helr perfekte.

Hvor gammel og hvor tung er din baby?

Hvor gammel og hvor tung er din baby?

Gutten min er nå 2 1/2 måned og veier vel ca.6kg nå. var 5,5kg den 17 des.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...