Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde Fisher price sin med lys og lyd. Var kjempe fordøyd med den og lillegutt elsket å den. Var også veldig greit med kontroll, slik at vi slapp å stå opp midt på natten for å slå den på. (går bare en stund før den slår seg av selv). var ofte bare litt lys, bevegelse og musikk(de gangene vi orket) som skulle til for at han sovnet igjen.

Flere innstillinger slik at vi kunne velge om musikken skulle være av/på, om lyset skulle være av/på og om bevegelsen skulle være av/på.

Lite tips er å kjøpe på finn eller noe. Vi brukte ikke vår så lenge så hadde jeg gjort det om igjen hadde jeg kjøpt brukt og ikke ny til 799,-

Personlig mener jeg,att slikt ikke hører hjemme der babyen skal sove. men dette er jo smak og behag:) tror heller att man skal prøve og lære babyen og finne søvnen selv. Lek, lys og slik passer bedre på dagtid da dem skal leke:) sovetid skal være rolig:)

Annonse

Gjest <3Barn&Engler<3

Vi hadde fisher prise.. Med gutten var den gull verdt i 8 mnd, han lå de første 2 mnd å pludret leeenge, men med bruk av uro til han var 10 mnd, så sovnet han fortere, når vi fjernet den, så tok det han ikke mange tiden å sovne selv for kvelden.. Mens jenta ble mer våken og aktiv av den, så hun sov uten uro.. Man må nok bare prøve seg frem

Vi har fisher price uro med lyd og lys over sengen, og han elsker den. han blir rolig og ligger og ser til han sovner. vi bruker den ikke hver dag, han sovner fint uten også, men de gangene han er litt urolig, eller våkner på natten, setter jeg den bare på og så roer han seg med en gang.

tror det kommer litt an på hvordan babyen er sånn ellers også, begge mine har såvnet greit om natten (12 timer i strekk) og klarer fint å finne søvnen selv så da har det ikke vert noen problem. litt kjedelig om babyen blir totalt avhengig av den for å såvne, men tror uansett det vil gå seg litt til.

elste jenta mi på 2 år, hadde den fram til hun var 1 1/2 år. skrydde den på selv når hun ville. hun kunne våkne i 8 tiden, skru på uroen og leke og kose seg i sengen 1 time til.

men som over, se om du kan finne en brukt på finn, mange flotte ting som er gode som nye der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...