Gå til innhold

Endelig positiv test!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Etter å ha vært prøvere i 13 pp i strekk ble det endelig vår tur!!! Nå håper jeg bare alt går bra. Er det noen andre som nettopp har fått positiv test her, og har termin i august\september?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Og velkommen inn hit :) har termin i slutten av august. Krysser fingre for at alt går bra fremover :)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye! :D Jeg har termin 30.august foreløpig ;)

Skrevet

Gratulerer så mye Milena! Jeg har også nylig testet positivt;) IKM i går. Termin 7.9 i følge kalkulator;)

Skrevet

Gratulerer så mye:-) Vi prøvde også over et år før spiren satt. Men det er så fantastisk når du mnd på mnd har kikket på negative tester - og plutselig er det en som er positiv:-)

Skrevet

Gratulerer :D Jeg har selv regnet ut at min termin er 31 august :D

Skrevet

Hurra! Jeg har termin første uka i september tror jeg :)

Skrevet

Tusen takk for mange svar! Hyggelig :) Alt går bra her foreløpig. Merkelig hvordan ting blir. Vi hadde bestilt time til privat gynekolog den 7.januar for utredning, men nå slipper vi det. Vi har forresten en sønn fra før som nettopp fylte 4 år.

klem

Skrevet

Vi hadde også fått time til utredning, den 2.jan. Jeg snakket med legen min og vi fant ut at jeg like gjerne kunne beholde timen (ventet i 6. Mnd på den). Så må blir det ul den dagen hvertfall:-) Blir spennende:-D Kos deg mye!

Skrevet

Jeg har termin 6. september i følge kalkulatoren :)

Skrevet

jeg har termin 15 september, så er virkelig ferskgravid. Gratulerer alle dere andre!

Skrevet

Gratulerer! Positiv test her og, er et sted mellom uke 6-7, termin blir overgangen aug/sept. Skal på tidlig UL om ei uke, skitnervøs for at det ikke skal være noenting der... :-(

Skrevet

Gratulerer! :-) fikk positiv test på selveste julaften! Etter det terminkalkulatoren sier, så har jeg termin 31 august :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...