Gå til innhold

Føler oss sikker

Pepsi89

Anbefalte innlegg

3 august så hadde jeg sex, veldig usikker på om han gikk inni meg uten kondom. 5 eller 6 august fikk jeg mensen. Hadde mensen til 10 august. Jeg gikk på p-piller, men usikker på om de fungerte helt da jeg ikke hadde gått noe lengere enn ca 14 dager på dem.

29 september fant jeg ut at jeg var gravid. Har samboer som også vet om at jeg har hatt sex med han andre, og jeg og samboer har hatt sex etter mensperioden. Fikk meg time til legen for var da nesten bestemt på å ta abort.

Var inne på sykehuset 10 oktober og fikk tatt innvenid ul som viste 9+3. Det stemte i forhold til mens 5 august. Jeg og samboer bestemte oss for å beholde da vi var veldig sikker på at det var han som var faren. Hadde jo hatt mensen. Vi bestilte oss ny ul for å dra sammen på og få bilder som vi tok 1 uke etterpå, dvs 17 oktober som viste 10+3.

Var inne på ordinær ul 12 desember og viste da 18+1. Var skyvet 2 dager tilbake. Så terminen har variert fra 13 til 16 mai. I følge terminkalkulator så har unnfangelsen skjedd rundt 21 august.

Er dere enige med meg og samboer at det er samboer som er far?

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Noen flere som har en mening her? Klarer ikke å slappe av 100% enda, vet sånn innerst inn at det er samboer som er far, men pga at jeg har hatt sex med en annen så er det fortsatt vanskelig. Jeg har jo termin 16mai og skulle det vær ex´n så har jeg skulle hatt termin i slutten av april. Det er ganske stor forskjell.

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...