Gå til innhold

Akutt svimmel av å spise lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke stå oppreist, alt snurrer og jeg bare faller til siden. Er det blodsukkeret som gjør det når en spiser lite?

Anonym poster: 8d3248651ace66738031b97b8e21f6c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavt blodsukker gjør at jeg kan få et ustabilt blodtrykk om jeg reiser meg for fort og da kan jeg bli veldig svimmel.

Hvis du ikke greier å stå oppreist og faller til ene siden så bør du kontakte legevakten umiddelbart, spesielt om du føler at høyre og venstre side av kroppen ikke føles lik. Da haster det.

Anonym poster: 638ea2f80ae4cb81e36b65103dc6a032

Skrevet

hvor lite spiser du egentlig? svimmel hele tiden eller når du reiser deg opp? drikker du lite også?

Skrevet

Jeg blir sånn av å spise lite eller drikke lite.

Da føles det som det er rett før det svartner for meg når jeg prøver å stå eller gå.

Skrevet

Spiste sist litt middag i går. Og før det igjen såspiste jeg på julaften. Men har drukket endel ja. Svimmel hele tiden, ikke bare når jeg reiser meg. Kom akutt for noen timer siden (gikk i bakken)

Skrevet

hvorfor i all verden spiser du ikke da!! du må jo ha mat!

Gjest Antarctica
Skrevet

Er du gravid og kvalm? For blir du så dårlig at du bare spiser /drikker hver 3 dag bør du legges inn og gis intravenøs næring...

Skrevet

Nei, ikke gravid. Fødte for en mnd siden. Orker ikke tanken på mat. Føler meg så feit.

Skrevet

Tving deg til å spise og drikke nok. Det er greit å slanke seg hvis du er overvektig, men gjør det på en fornuftig måte.

Anonym poster: dd388585515abe0e15ffdb411d649485

Skrevet

og du tror at du slanker deg ved å ikke spise... det et ikke slik det fungerer vet du...hvis du ammer er det heller ikke bra. spis heller små måltider med sunn mat i løpet av dagen

Skrevet

Prøv å spise to små måltider pr dag minst, riklig med vann er bra, men gjerne noe med litt næring i også, kok brønsaker og drikk kraften, så får du i deg noe.

Grunnen til svimmelhet er blodsukker dropp, da går blodsukkeret betydelig ned på kort tid. Slik du holder på nå, så sulter du deg selv, og for å bevare seg, så tærer kroppen på muskelatur også, ikke bare fett, en ting er å bli slank, noe annet er å miste muskelaturen også, da kan du med tiden få store skader og i verstefall nyresvikt og beinkjørhet i ung alder. Ikke å ettertrakte.

Synes du du er feit, så husk, du har fødet, om du ammer, og ikke spiser, gå over til mme, så ungen får i seg rett næring, eller så gjør du ungen underernæret.

Tving i deg to måltider pr dag hvertfall, og drikk vann du har kokt grønnsaker og gjerne kyling på, så du får næring av det. Hold deg aktiv, men ikke overdriv.

Husk; du har vært gravid, kroppen har endret seg, men å sulte seg er ikke løsningen. Stol på meg! Jeg er25 år snart, og er beinkjør pga at jeg sultet meg i 4 år, når jeg gikk gravid brakk jeg konstant ben i kroppen.

Anonym poster: 355fc721a2ce712167f666be109230be

Skrevet

Nei, ikke gravid. Fødte for en mnd siden. Orker ikke tanken på mat. Føler meg så feit.

Herregud !! da får du bare gå i bakken da, om du skal være så dum!!

Skrevet

Hvis du har sluttet å spise fordi du føler deg feit etter fødsel har du et psykisk problem og må oppsøke legen din med en gang. Husk at du har en liten baby nå som er 100% avhengig av deg. Tenk om du skulle besvime med barnet ditt i armene!!!

ALLE er feite rett etter fødsel. Jeg så ut som en gravid i sjette måned i flere måneder etter min fødsel. Nå er jeg like stram og fin igjen, med fornuftig vektnedgang over lang tid.

Anonym poster: 9d1bc0e212aeda77bad64305447dcb5c

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Trenger ikke være så slem heller kanskje. Makan til holdning...

HI: Du reagerer nok på at kroppen ikke er den samme som før svangerskapet, eller kanskje du er som meg, var overvektig før svangerskapene, og føler at du nå vil ned i vekt?

Uansett, så blir det feil å sulte seg, det fører til store problemer over tid. Det er bedreå spise sunt, kanskje velge et år uten noe godis, brus, potetgull osv, bytte ut alt dette med frukt og grønnt, så du spiser det i de tidene du pleier å spise mye godis.

Uansett hva, å sulte seg i den form du gjør, påvirker også ungen, tenk om du svimer av når du reiser deg opp med barnet? Det er nok noe du vil angre bittert i en lang stund. Er bedre å spise sunt, variert og litt mindre enn du pleier, men fortsatt flere måltider pr dag.. Værske er viktig, som ei over her sier, så kan det væresmart å koke grønnsaker, kjøle ned vannet du har kokt det i, og drikke det på dagtid, da får du hvertfall i deg litt næring.

Kan ikke være godt å sitte slik til, når du smatidig har en liten en å ta deg av. Vurder å kontakt helsesøster eller lignende, få hjelp til å takle det med vekten, ikke sult deg!

Skrevet

Er du tilbakestående eller noe?

Skrevet

Er du tilbakestående eller noe?

Absolutt ikke.. Men lurte på om du var det .. Eller rettere sagt syk .. Hvordan tror du at du blir om du ikke spiser ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...