Gå til innhold

Hvor mange tenner? *Samme som på Småtroll 0-1år*

Anbefalte innlegg

Hei, sniker meg inn en kort tur fra "småtroll 0-1år" men kommer hit for å bli 1 år om bare 1 uke :)

Jeg lurer på hvor mange tenner har ditt barn på 12 mnd +?

Her har snupp kun fått to tenner enda, er ho treg med å få tenner eller er det innenfor "normalen"? Ikke det at det gjør noe at ho ikke har fler erbare nysgjerrig på hvordan det er hos dere andre. :)

Fortsetter under...

Tror min også bare hadde to da han fylte 1 år. Fikk de to første da han var 8 mnd ca, også gikk det lang tid før de neste kom. Nå er han 16 mnd og har 3 nede og 4 oppe. :) Men jeg vet ikke hva som er vanlig da.

Jenta mi fikk sine 4 første tenner fra hun var 7 til hun var 8 mnd.

Når hun var 1 år hadde hun vel fått alle sidetennene også. De fikk hun når hun var rundt 11 mnd.

Nå er hun 20 mnd og jeg føler vi har hatt et eller annet tannfrembrudd på gang konstant i et år nå. Hun er veldig plaget når hun får tenner og vi merker det på henne flere uker før tennene bryter gjennom. Nå er det 2 års jekslene hun holder på med og de regner jeg på hun kommer til å holde på med til hun blir 2.

Annonse

Gjest <3Barn&Engler<3

Jenta vår er snart 10 mnd, og har allerede 6 tenner, gutten som snart er 2 år, hadde 8 tenner før han ble året, så de har vært relativt hurtige der.. Gutten fikk første tann når han var 7 mnd, lillesøster fikk første tann når hun var 5 mnd.

Jenta vår fikk første to tenner da hun var 5 mnd, og så skjedde det ikke mer før hun plutselig fikk 4 på rappen i løpet av noen dager da hun ble 11 mnd... Stakkars, det var ikke noe særlig for henne...

Endret av Barbarella og froskebarna
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...