Gå til innhold

er det flere som føler det stikker i underlivet her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer stikningene fra skjeden? Kanskje du har ubalanse i fioraen? Det kan oppstå ved graviditet.. Sopp? andre typer bakterier? Har utfloden endret seg? Hvis det kommer fra "over skjeden" kan det jo være ligamentsmerter/voksesmerter i livmoren?

Endret av Pippi_Langstrompe

det er på en måte nær magen ja.. så kan jo være livmoren strekker seg og at jeg kjenner det der... har som regen kjent det i lysken før.. men kan nok være ca lik smerte...

skal på UL til tirsdag, så da får jeg se om alt er greit:)

hatt litt brun/grå utflod de siste to ukene også... men ikke noe friskt blod og kun ved toalettbesøk, så skal bli godt å få alt undersøkt.

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg har også hatt stikkninger som føles som det er opp gjennom skjeden på en måte. Er 12+2 i dag og det er nok livmoren som vokser og ting som strekkes der.( Ligamentsmerter. )

Jeg har selv blødd og hatt brunlig utflod flere ganger etter den store blødningen i uke 7.

Jeg har også kjent endel på slike smerter, men de siste dagene har det gått over til å være smerter som minner om når man forstrekker noe. Spurte legen om det i dag, men han ga jo blanke i alt annet enn halsbrannen jeg har hatt de siste dagene (teiteste legen som er på legesenteret, HELDIGVIS ikke fastlegen min!). Har snakket endel med andre, og lest masse av hva andre her inne har skrevet (tusen takk til dere fantastiske damer som villig deler av erfaringene deres til oss som er litt grønne på det her!), og høres ut som det er rimelig normalt, så jeg for min del har klart å senke skuldrene litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...