Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Del Skrevet 28. desember 2012 Sitter å venter på mensen, trodde jeg skulle ha mensen 26 desember, siden siste mens var 30. November. Men når jeg tenker tilbake så er jeg sikker på at jeg hadde eggløsning den 10. Desember,hadde sterke smerter i eggstokken. Så har regnet litt på det, så hvis jeg hadde eggløsning 10, så skulle jo mensen ha kommet 24. desember. Har vært små kvalm siste uken, kommer og går, spesielt før måltidene inntas. Akkurat nå føler heg går å kjenner etter symptomer, såre brystvorter, gulper, tisser litt ekstra om natten, mensmurringer,og morgenen. Puh, skulle ha gitt mye for en test nå. Innbiller meg at mensen kommer sikkert de siste dagene og har da nytet et glass vin, nå blir jeg jo i tvil. Kanskje jeg har tenkt for mye på det de siste to dagene at mensen rett og slett blir forsinket pga det!! Utrolig irriterende å få opp håpet også kommer mensen sikkelig nedtur:-((( Anonym poster: adc0f3494fd0bdfe95a5863b92cea955 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144003316-sitter-langt-inne-i-skogen-langt-fra-apotek/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå