Gå til innhold

Gleder meg sånn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til baby, amming og trilleturer igjen. :-) 5 år sden sist nå, og det skal bli sååååååå kos!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Het du queen of the road i 08? Synes jeg husker det navnet fra sist jeg var her... Het <3 lille spire <3 i 08 :) er nå 12+5 i dag, hva med deg?

Skrevet

Da er vi fler! Bortsett fra at dette er min første :-) har allerede vogn, og kikker stadig på den og tenker så koselig det skal bli å trille mini i den :D

Skrevet

Het du queen of the road i 08? Synes jeg husker det navnet fra sist jeg var her... Het <3 lille spire <3 i 08 :) er nå 12+5 i dag, hva med deg?

Ja, gjorde nok det. :-) gøy at flere av oss skal ha igjen nå. Er 20+6 jeg. Har du noen imellom eller er dette nestemann? Og hva ble det sist g hvordan har det gått?

Skrevet

Ingen imellom nei :) fikk jente sist, og har en gutt fra 07 , har en følelse av at dette er jente, men får se etterhvert :) har vært veeeeldig kvalm de første 3 måndene, men tror det begynner å gå over... Tror... Hehe har ikke noe særlig matlyst, men det ordner seg nok..

Skrevet

Ingen imellom nei :) fikk jente sist, og har en gutt fra 07 , har en følelse av at dette er jente, men får se etterhvert :) har vært veeeeldig kvalm de første 3 måndene, men tror det begynner å gå over... Tror... Hehe har ikke noe særlig matlyst, men det ordner seg nok..

Jeg tror jeg husker det gamle nicket ditt, jeg fikk en jente november 08

Jeg har et annet nick og det gamle blir hemmelig til folk rundt meg vet at jeg er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...