Gå til innhold

Hei Bugaboo damer:-)

Anbefalte innlegg

Vi har vel testet alle vognene de selger på butikkene nå tror jeg, den vogna som har utmerket seg mest og best er bugaboo cameleon3. Vi har en liten bil som er så og si gratis så vi vil jo gjerne beholde den når vi får barn og.

Simo, brio og emmaljunga er ukatuelle siden de er store og i mine øyne veldig utdaterte.

Vogna er jo dyr, men den utgiften tar vi gladelig sålenge vi slipper og kjøpe ny bil for å få ei barnevogn inni:-)

Dere som har den, er dere fornøyde? Det eneste negative vi har funnet ved den er at bagen sitter så lavt at man må løsne den for å legge noe i kurven under. Hvordan har det vært for dere?

"styret" er jo litt kort i forhold til å feste stelleveska på, hvordan har dere løst det?

Som byfolk og blokkboere er vekten alfa omega, denne vogna kan jeg bære med lillefingeren så det er et enormt pluss:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144003304-hei-bugaboo-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt Bugaboo cameleon og vi var super fornøyd :)

Bag sitter lavt i forhold til handlekurv, blir bedre med sportsdelen montert. Hvis jeg gikk til butikken og handlet mat, la jeg tingene bare nedi uten pose. Den rommer jo ganske mye. Men når du står forfra klarer du å få en pose nedi om den ikke er alt for stor.

Ser Barnashus feks selger Bugaboo Cameleon på tilbud pga Cameleon 3. Jeg vet ikke om jeg syns endringene er så fantastiske at jeg ville betalt full pris for en cameleon 3.

Men det er jo opp til hver enkelt.

Nå har vi en donkey som vi er veldig fornøyd med.

Jeg har hatt bugaboo cam hele tre ganger, en 2005mod en 2007mod og nå en 2010mod, digger den vogna! Jeg har hatt det meste av vogner, 31stk nå tror jeg (?)... Men vender alltid tlbake til buggisen. Den har liksom alt ;)

Litt trangt å få ting i kurven med bag på ja, men det bedrer seg kraftig når man bruker sportsdelen. Men jeg får da stappet kurven full selvom vi bruker bagen jeg da...

Stelleveska henger pent på om man bruker sånne stelleveske kroker fra tinkafu, disse har de på babyshop og lignende til en hundre lapp.

Jeg har hatt mange ulike vesker på buggisen, men har ikke prøvd den originale, liker ikke utseendet på den.

Av ekstrautstyr anbefaler jeg stayput stormtrekk (selges på vognverden.no) til sportsdelen da blir den mye lunere på vinterstid, den originale koppholderen, reisebagen hvis dere reiser mye med fly, solkalesje med uv nett til sommersola, vinterhjul til snødager.

Vurderer å kjøpe meg en bugaboo3 nå, og kjenner jeg meg selv rett blir nok ikke det så lenge til :)

31 vogner?! du er jo gal dame:-)

Var den kurven under og stelleveska vi var mest bekymra for.

Tror jo ikke det blir noe problem:-)

Selgerne sier jo at de som kjøper av de store og tunge vognene ofte kommer tilbake når barnet er ca 5-6 mnd for da klarer de ikke med den lengre. Så mener de at kjøpere av bugaboo er mer fornøyde.

Det stormtrekket skal jeg sjekke ut! Vi hadde tenkt å bare kjøpe det tilbehøret vi finner og som vi har bruk for med en gang. atså vinterhjul, koppholder, myggnett:-)

Gleder meg! tror den blir bra for oss.

Vi testet med en svær lammeskinnspose i butikk. Bugaboo vogna hadde desidert best plass av alle vi prøvde i:-)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...