TLK Skrevet 28. desember 2012 #1 Del Skrevet 28. desember 2012 jeg leste at livmoren vokser opp over skambeinet i uke 11-12? og idag kjennte jeg noe som kaaan være livmoren? rett over skambeinet, kjenner jeg et område som er litt hardere.. kjenner på sidene at det er mykt, så er kun på "midten".. venter på å kunne prøve doppler igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håperpåønskebaby Skrevet 29. desember 2012 #2 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Kan nok godt være det.., Her er magen veldig øm, men hard nede, og presser jeg i kanten på livmora er det vondt, så her er det enkelt å merke hvor den er Er 12+5 nå. For ei god uke siden begynte grand danois'en vår å legge hodet inntil magen, inntil toppen, nedover til trusekanten og litt opp igjen for så å holde hodet der og bare lytte virker det som, utrolig kjekt og fascinerende hva de får med seg! Endret 29. desember 2012 av Håperpåønskebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollo83 <3 Skrevet 29. desember 2012 #3 Del Skrevet 29. desember 2012 Høres ut som om det kan være livmoren, ja. jeg fant plutselig ut i dag at jeg kan kjenne min livmor midt mellom skambeinet og navlen, så den har vokst mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentene på haugen Skrevet 29. desember 2012 #4 Del Skrevet 29. desember 2012 samme her, er 12+2 og jeg kjenner godt en klump midt på magen mellom skambeinet og navlen. Veldig lett å se klumpen når jeg ligger strekk ut på ryggen. Men er det andre som merker at magen blir litt krampevond? hadde de siste 3 dagene små kramper i hele magen og merket at det vokste og strakk noe voldsomt innider. For å ikke snakke om luft i magen, det er jo helt vilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håperpåønskebaby Skrevet 29. desember 2012 #5 Del Skrevet 29. desember 2012 Ikke noe luft her... Men vondt å strekke magen, feks det å ligge på rygg går ikke. Veldig mye vond pga at livmora jobber så mye, i tillegg har jeg vondt ca langs hele trusekanten fremme (bekkenet), i lysken og stikkinger mellom beina... Og en følelse av nedpress, nesten en følelse av at livmorhalsen skal vær borti gulvet når jeg sitter på gulvet...! Skal ta det opp med legen på onsdag, men min mor mente at det og kan være bekkenet som forårsaker det,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollo83 <3 Skrevet 30. desember 2012 #6 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg har ikke merket noe krampelignende i magen heller. Kun strekking i lysken når jeg reiser meg opp litt raskt. Da knekker jeg sammen (bøyer meg altså) så mannen blir helt skremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå