MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Skal til "syden" i påska, men vet ikke hvor. Må være en varm og fin plass, barnevennelig. Det bllir mest en slappe-av-og-leke-og-bade ferie, så det viktigste er en fin strand og et barnevennelig hotell (helst leiligheter) Noen med tips?
Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Åhh, det fikk jeg også lyst til Når er det påske?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2012 slutten av april
Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Takk Skal jammen også sjekke ut noen reisetips
2010 Mammaen Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Påskeuken er slutten av mars i år, ikke april. Hvis man vil ha varme i mars må man til Kanariøyene, eller enda lengre bort (thailand, Mexico, Brasil, etc.) Egypt er vel også et alternativ, men kanskje ikke verdt å ta sjansen på nå... Har egentlig ikke noen tips til leiligheter, men hvis dere drar til Tenerife vil jeg anbefale Peurto Dela Cruz. Koselig småby og ikke så turistifisert som en del av de andre stedene på Kanariøyene. Været i mars er jeg litt usikker på, men det kan jo sjekkes ut God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå