Gå til innhold

1 juledag kom hun endelig:)

Anbefalte innlegg

Våknet klokka 4 om morgnen etter å ha lagt veldig urolig etter mye vonde nedpress julaften. 0645 fikk jeg plutselig en kratfig rie og vannet gikk. Full fart til sykehuset og 0925 fødte jeg en datter på 3725 gram og 50 lang. Ingen rifter og kun blødning på 100 ml noe som er svært uvanlig for en 5 gangs. De bringebærbladkapslene gjør susen:))), Legene og jordmødrene var helt enig i det. Så jeg slapp den sprøyta etter fødsel, brukte kun litt lystgass under fødsel. Barsel 2 dager som var ganske trivelig nå i jula, stille og rolig og masse god mat og kake. I går kom vi hjem, litt kaos med en ett og to åring som er helt oppgiret her, hehe. Masse lykke til dere andre:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144003253-1-juledag-kom-hun-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye!

Jeg gikk 13 dager over med min første..ble satt igang 12 dager over.

Håper veldig på at fødselen starter av seg selv denne gangen. Hadde vært gøy å oppleve det også. Bringebærkapsler?Hva gjør de med kroppen? Er det andre ting rom er verdt å prøve for å få ting til å skje? Vet om sex,gå i trapper,svisker..

Annonse

Gratulerer så mye!

Jeg gikk 13 dager over med min første..ble satt igang 12 dager over.

Håper veldig på at fødselen starter av seg selv denne gangen. Hadde vært gøy å oppleve det også. Bringebærkapsler?Hva gjør de med kroppen? Er det andre ting rom er verdt å prøve for å få ting til å skje? Vet om sex,gå i trapper,svisker..

Sex er det eneste som hjelper, prøvd alt mulig annet hehe! Kapslene skal også hjelpe til med å ikke gå noe særlig på overtid, gikk 4 dgr over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...