Gå til innhold

Stikking i nederste del av magen

Anbefalte innlegg

Jeg testet positiv for EL 18. og 19. desember.

Mensen er ventet 31.desember.

Idag altså 9 dager etter EL har jeg en stikkende følelse nederst i magen, spesielt når jeg går på do. Det gir seg etter et par "stikk". Ikke super vondt, men kjenner det godt.

Er dette noe tegn på noe? Aldri hatt sånn følelse før.

Vi har prøvd å bli gravide i 9 måneder nå, så er så spent!

Har så lyst til å ta en test, men det er jo for tidlig enda. :(

Har ingen andre tegn, men pleier å få litt brun utflod noen dager før mensen, men har ikke fått dette enda.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144003142-stikking-i-nederste-del-av-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde også EL og kos 18 og 19.des;)

Hadde stikking i magen etter bare noen dager, og plutselig intens smerte i høyre side 2 ganger på ca 10 minutt den 23.des. Kjentes da jeg løftet 3 åringen. Måtte sette henne ned og krøke meg litt.

Mensmurringer hver dag, mest om kvelden. Kjenner det også i ryggen.

Tett nese, masssssse på do hver dag ( og en tur på natta). Hadde en liten brun dråpe 2 dpo.

Jeg aner ikke om jeg er gravid, og jeg lette ikke etter tegn ved mine 2 andre graviditeter- er noen år siden jeg var gravid sist.. Så har glemt det i så fall. Mulig tisse ofte..

MEN alt dette kan være tegn på p-pille slutt. Skulle tatt neste pille 13.desember.

Tenkte jeg også skulle teste på nyttårsaften- men 2.jan-6.jan er kanskje mer riktig... Litt vanskelig å si, siden jeg akkurat slutta på pillen;)

Hører gjerne fra andre med erfaring!!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...