La vita è bella <3 Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Vi har bare vært på to turer vi to ilag, så jeg ønsker å gi en opplevelse i bursdagsgave istedenfor en ting han glemmer han har fått. Det blir spleising med svigers og kanskje noen fler. Svigermor foreslo pakketur til London med musikal og fotballkamp og Madame Tussaud etc, men nå sier mamma & co at de skal ordne egen gave, så da slår jeg fra meg London, i og med at det er ganske dyrt. Langweekend (tors-man) i mai i år. Vi har nettopp vært i Riga. Vi bor på en liten plass og fly er gjerne dyrt, så det bør være noe som går direkte fra Oslo. Makspris med fly, hotell og opplevelser bør ikke komme på mer enn 10000, selv om jeg ikke har avtalt noe beløp med de andre som skal spleise. Har dere forslag? Hvor er det fint å reise og oppleve litt? Jeg har også et lite, men mindre viktig kriterium at det ikke skal være en plass vi har vært før, sånn type skandinaviske storbyer (vi er ikke veldig bereist av oss). Håper på mange gode svar!!
Kyllingbein Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Du får vel det du nevner for under 10k? Dropp musikalen ev. London er veldig billig med fly og hotell og kurs på pund er veldig lav nå. Ellers kan jeg virkelig anbefale Budapest! Latterlig billig og kjempefint med billig spa, severdigheter og romantisk. har vel akkurat åpnet for "busstur" på Donau nå og tror jeg. Praha er også fint og billig. En av mine favoritter.
La vita è bella <3 Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2012 Ja, men jeg vil gjerne ha en del planlagte opplevelser innbakt, gjerne noe som passer gubben, altså ikke bare shopping, for det er han ikke noe glad i.. Men jeg kan sikkert degradere hotellet og få det litt billigere, men pr nå ligger fly+hotell på 10k iflg reisefeber.no (vi bodde på et crappy hotell i Riga (700kr for 4 netter), så ønsker et litt bedre denne gangen ). Så kommer opplevelser i tillegg. Men skal sjekke ut Budapest og Praha også, er en liten stund til jeg kan bestille, må jo vite om mannen har fri eller muliget til å ta seg fri da.
Karma! Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 var nettopp i Helsinki, ble ca 4000 med fly og hotell for 2 ellers kan jeg anbefale Reykjavik, her finner du "opplevelses/aktivitets pakker" og div..
M+M+baby2012 Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Vi betalte 6000 hver for 5 dager i dubai med fly og opphold på et fantastisk hotell masse opplevelser og markeder helst fantastisk og bade og sol også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå