Gå til innhold

Smerter, hvor lenge

Anbefalte innlegg

Hei,

Snart 8 uker siden mitt keisersnitt.

(endte med hastesnitt). 9 dager etter fikk jeg infeksjon i livmoren hvorpå det ble en utskrapning. Jeg opplever ømmhet og smerter rundt snittet ved berøring. Flere som har det sånn, hvor lenge etter ks opplevde dere smerter rundt snittet? Og er det flere som har opplevd å ha illeluktende utflod så lenge etter ks? ( begynte for ca 3 uker siden) Plages ikke med kløe/svie/rikelig med utflod, bare lukt(!). Takker for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144003127-smerter-hvor-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville snakket med lege ang lukt, for sikkerhets skyld. Når du sier ømhet og smerte rundt snittet, er jeg usikker på hvor vondt du har... Jeg hadde endel ømhet og smerter rundt såret/arret i lengre tid, men det var ikke "vondt" på en slik måte at det var et problem annet enn den første uka (+/-). Du har jo også hatt en historie med infeksjon i livmor i tillegg, det hadde ikke jeg. Jeg ville tatt opp dette med legen, også. For sikkerhets skyld.

Takk for svar! Vært hos legen ang lukt. Skal prøve med lokal behandling i form av melkesyretabletter. Virker ikke det, blir det nok antibiotika. Såret både utenpå og innvendig gjør vel vondt/er ømt en stund, ja. Ikke veldig behagelig, men what to do? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...