Gå til innhold

Pleier Nøstebarn ha salg i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: de026d367161c5888729da08a4b2becc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er høysesong for dem nå

Anonym poster: a4bb26665b5d5798c8b1fbc430472d34

Skrevet

Nei.

(Og når de har salg er det oftest slike tøysesalg, "10% avslag på utvalgte varer!" e.l.).

Anonym poster: 537baa70437048709a993fdc5cabf0b4

Skrevet

Nei,de tjener jo mest fra November til februar leste jeg et sted

Skrevet

Hadde de ikke salg rundt februar i år? De pleier å ha salg på utgående farger.

Hva er du interessert i å kjøpe? For det finnes andre rimeligere butikker som selger noe av det samme. Men nøstebarn er veldig god på å finne gode fargekombinasjoner spesielt ull/silke serien deres.

Skrevet

Ønsker først og fremst ullfleecedress, både til januarbaby og en 2- åring. Vet de har på Sparkjøp, men er usikker på hvordan de er i kvaliteten. Tenkte også å kjøpe noen bodyer til babyen, og vil da helst ha ubehandlet ull. Finnes det andre butikker som selger ubehandlet ull?

Skrevet

Ullfleecedressen hadde de tilbud på før jul, så tror ikke den kommer på salg. Men da snakk om 50 kr eller noe avslag.

Skrevet

Må bare tilføye at ullfleecedressen er verdt pengene! Så gå for den :)

Skrevet

Englebarn.no har også ubehandlet ull. Der er det litt billigere.

Skrevet

Ønsker først og fremst ullfleecedress, både til januarbaby og en 2- åring. Vet de har på Sparkjøp, men er usikker på hvordan de er i kvaliteten. Tenkte også å kjøpe noen bodyer til babyen, og vil da helst ha ubehandlet ull. Finnes det andre butikker som selger ubehandlet ull?

Ja, jeg har kjøpt det på http://www.englebarn.no/ De har mye forskjellig i ubehandlet ull. Der har de en ullfleecedress til 450kr. Jeg har den og den er knallgod. Samme merket som produserer for Bånsull, om jeg ikke tar helt feil

http://www.englebarn.no/fleecdress-med-hette-13.aspx

De har også litt på http://www.stiligebarn.no

Der har de ullfleecedressen på tilbud til 400, men ikke de største størrelsene igjen da.

De merkene utenom Nøstebarn og Bånsull er vel Disana og Cosilana. Prisene på hvem som er billigst kan variere så det er lurt å sjekke litt rundt.

Noen som vet flere plasser som selger ubehandlet ull?

Skrevet

Tusen takk for tips:) Visste ikke om disse sidene, men her var jo veldig mye fint:) Hvilken størrelse hadde dere gått for til en januarbaby forresten, 50/56 eller 62/68?

Skrevet

Tusen takk for tips:) Visste ikke om disse sidene, men her var jo veldig mye fint:) Hvilken størrelse hadde dere gått for til en januarbaby forresten, 50/56 eller 62/68?

62/68, for store kler går greit, for små går ikke..

Skrevet

nøstebarn pleier å ha salg på utgående modeller om høsten, når de lanserer de nye varene/fargene! da er det gjerne gode avslag å få!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nøstebarn har alltid hatt sitt store salg på utgåtte varer i februar/mars. De kan ikke ha store prosenter pga at de hele tiden forsøker å presse prisene ned og har høye innkjøpspriser..

Skrevet

Min datter er på sin tredje ulldress fra Spar Kjøp, jeg er fornøyd og tatt vare på de med Milo og ullprogram. Litt billigere å velge Spar Kjøp når hun er så liten. Betaler nok mer for ullen når hun blir større og begynner i barnehage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...