Gå til innhold

oh joy...hormoner på avveie ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min klarte å knekke av stetten på de fineste telysestakene mine, og da mener jeg de fineste jeg noen gang har hatt, kjøpt på nille faktisk for 5-6 år siden.. Jeg ble drit sur for å si det mildt. Så de har lagt på bordet helt til i dag, og i dag kasta jeg de på trass rett foran øya på han...og enda et jeg dritsur.. Har vel egentlig ikke grunn til det, men de var bare helskjønne. Han sa det gikk ann å lime, med haddde ikke blitt det samme tror jeg.. Dagens utblåsning fra hormonella Deville

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg!!

Jeg tilta helt da jeg skulle ta ut klær fra vaskemaskinen. Den har en luke som man åpner ned før man lukker opp døra. Den falt rett på skinnleggen:-S Det hele endte opp i at jeg dro tørkestativet etter meg ut i stua og kasta det fra meg uten å sette det opp. Så henta jeg klærne og strødde de over tørkestativet.. Da hadde jeg tatt kleesvasken! hehehe!!

Skrevet

Nei, huff, blir nesten sint bare av å lese dette jeg!

Jeg har også sånne hormoner, og et heftig temperament fra før av, god kombinasjon?

Skrevet

Hahahaha, Tjullebolla, ler så jeg griner!!

Hormoner og temperament fra før er en særdeles dårlig kombinasjon.

Blir ennå småsur bare jeg tenker på de lysestakene..

Skal være så glad når hormonene er under kontroll igjen :S

Skrevet

Gubben kjenner temperamentet mitt fra før, så han holder kjeft og ser på tv når jeg raser rundt:-)

Skrevet

Hehehehe, her elsker samboeren min å terge på meg :P kan være små ting som jeg ellers bare blir overgitt av som jeg nå blir rasende av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...