Gå til innhold

Da har vi vært på privat ul :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :-)

Jeg er veldig glad for å ha sett den lille, men samtidig så angrer jeg litt. Jeg tenker at alt kan skje i denne perioden og når man ser babyen så blir man knyttet med en gang og da blir det veldig tungt for oss hvis vi mister.

Annonse

Så gøy, klart det er litt mer virkelig og nært når man har vært på ul og skjønner absolutt hva du mener når du sier at man blir mer knyttet og det vil være værre å miste.

Heldigvis så er det mest sannsynlig at dette går bra, spes når du har har sett hjertet og baby har utviklet seg til riktig størrelse. :)

Da jeg mistet så var det akkurat det at jeg hadde vært på flere ul og ikke minst sett hjerte banke bare timer før som gjorde det hele enda mer grusomt.

Heldigvis så hjalp tidlig ul meg godt når spiren satt på nytt :)

Annonse

Jeg tok utvendig da jeg var 9+6. Kjempebra bilder! Ble "advart om at det muligens ble innvendig, kom an på hvor bra vi så. Men kommer nok an på utstyr, samt kroppsfasong. Mye fettvev kan forstyrre bildet slik jeg forsto det.

Så gøy, klart det er litt mer virkelig og nært når man har vært på ul og skjønner absolutt hva du mener når du sier at man blir mer knyttet og det vil være værre å miste.

Heldigvis så er det mest sannsynlig at dette går bra, spes når du har har sett hjertet og baby har utviklet seg til riktig størrelse. :)

Da jeg mistet så var det akkurat det at jeg hadde vært på flere ul og ikke minst sett hjerte banke bare timer før som gjorde det hele enda mer grusomt.

Så du et normalt foster som hadde utviklet seg riktig før du mistet?

Jeg var 8+3 igår, men legen mente at jeg var 8+1. Er ikke det normalt?

Hvor mange uker var du på vei?

Jeg hadde spontantabort for 9 år siden i uke 13, derfor klarer jeg ikke å roe meg :(

Eg skal på privat ul nå i dag:) grugleder meg! Håper virkelig vi får se et bankende hjerte! :) er 7 uker i dag :)

Lykke til, husk å oppdratere oss :)

Då har eg vært.. Kjenner eg egentlig bare ble mer bekymret! Vi såg klart og tydelig ett bankende hjerte men hørte ikke noe lyd og legen mente eg ikke var 7 uker men hun ville si 5-6 uker.. Noe som eg syns er veldig rart når eg hadde positiv test for 3 og en halv uke siden.. Så da blir eg jo veldig redd for at noe er gale og det ikke utvikler seg som det ska.. Har jo ikke noe skikkelig mensdato heller siden eg mistet i november og ble gravid igjen med engang.. Får bare krysse fingrene for at hun såg feil eller noe.. Hcg har jo vært veldig høy hele tiden.. Har time hos en gynekolog 8 januar så håper på litt bedre gjennomgang og oppfølging då..

Jeg hadde spontantabort for 9 år siden i uke 13, derfor klarer jeg ikke å roe meg :(

Hei

den gangen jeg mistet sa de at jeg var kortere på vei enn det jeg var, så selv om de sa jeg alt så bra ut og at det var jeg som hadde bomma p hvorlangt jeg var på vei så viste jeg jo at det ikke stemte.

Med begge de barna jeg har nå så har jeg fått beskjed i uke 8-9 at jeg har vært noen dager kortere på vei enn menstermin tilsa, i uke 12 har jeg vært i flg ul fått tidligere termin altså vært litt lenger på vei

på ordinær ul har jeg havnet på menstermin igjen :)

så om du har blitt flyttet 2 dager så er det ingenting.

Det er helt sikkert i orden ! Man må bare tro det!

:)

Hei

den gangen jeg mistet sa de at jeg var kortere på vei enn det jeg var, så selv om de sa jeg alt så bra ut og at det var jeg som hadde bomma p hvorlangt jeg var på vei så viste jeg jo at det ikke stemte.

Med begge de barna jeg har nå så har jeg fått beskjed i uke 8-9 at jeg har vært noen dager kortere på vei enn menstermin tilsa, i uke 12 har jeg vært i flg ul fått tidligere termin altså vært litt lenger på vei

på ordinær ul har jeg havnet på menstermin igjen :)

så om du har blitt flyttet 2 dager så er det ingenting.

Det er helt sikkert i orden ! Man må bare tro det!

:)

Huff.. Det høres jo ut som meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...