Gå til innhold

Titter inn fra 1 trimester. KS

Anbefalte innlegg

Jeg har en spesiell sykehistorie og vil gjerne få innvilget KS, hvis det er mulig for meg. Men da lurer jeg på hvordan dere har gått frem for å få dette?

Jeg har hatt blodpropp i hjernen som 5 åring. Og var egentlig grønnsak. Men foreldrene mine har trent meg opp. Og det eneste som "feiler" meg, er at jeg har nerveskader og spasmer i venstre siden, spesielt i hele benet. Slik at jeg aldri får slappe av i benet.

Jeg har ordinær ul 20 februar, på riksen. Men må jeg ha henvisning fra fastlegen min om jeg vil snakke om dette? Eller kan jeg ta det opp på ultralyden?

Jordmoren som jeg går til på kontroll skrev ett personlig brev med hevn. Til fødeplass pga at jeg har en spesiell sykehistorie. Så håper de har tatt vare på dette sånn at det også ligger i systemet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144003043-titter-inn-fra-1-trimester-ks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok det opp med fastlegen i uke 9 og han skrev det på helsekortet mitt- at jeg ønsker sectio.Tok det så opp med jordmor i uke 15 og fikk innvilget i uke 28 etter samtale hos fødselslege på sykehuset.Tror det er jordmor som må sende brev til fødeplassen din så får du innkalling til samtale der.Sikkert ingen problem for deg å få det innvilget med den forhistorien..

Ønsker deg masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...