Gå til innhold

IKM uke 4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21

snartnr3imagen

mamma-T

22

Bambi-88

23

tilhøsten?

Llykke

24

Lilita85

Hulderpusen

Luti

mamita76

25

fjellfrøkna

guggu

Hellinor

Verbena

26

Ønsker*magetroll

27

Skyfall

En til,please.

Supersnusken

Gravid:

LLykke

tilhøsten?

snartnr3imagen

Ny pp:

Bambi-88

21

snartnr3imagen

mamma-T

22

Bambi-88

23

tilhøsten?

Llykke

24

Lilita85

Luti

mamita76

25

fjellfrøkna

guggu

Hellinor

Verbena

26

Ønsker*magetroll

27

Skyfall

En til,please.

Supersnusken

Gravid:

LLykke

tilhøsten?

snartnr3imagen

Ny pp:

Bambi-88

hulderpusen

Annonse

Testet negativt i dag også, så regner ikke med at det blir noe. Kanskje like greit da det evt ville vært et skikkelig arbeidsuhell.

Men har blitt skikkelig verpesyk av å venne oss til tanken på at vi kunne være gravide.

Så her blir det prøving fra mai/juni.

Ønsker dere alle lykke til, og håper dere alle er gravide innen vi kommer i gang med prøving :)

Huff, jeg røk på en g-test nå i ettermiddag jeg....det er jo alt for tidlig, tror ikke ikm er før tidligst fredag. Den så helt blendahvit ut, men måtte gå fra den før tiden var omme pga masse hyling fra "nr1"....og da jeg gikk inn og så på den igjen var det en utrolig svak svak strek der! Problemet er jo at jeg ikke vet om den kom innen tiden eller ikke...så det er jo ikke sikkert det betyr noe. Men klarer jo ikke la være å håpe veldig da! Og jeg som liksom ikke hadde hatt el denne pp... Nå gleder jeg meg veldig til ny testing..hadde tenkt å vente til fredag men det blir kanskje torsdag da..Og den var veldig veldig svak altså, som en skygge.

Ble nysgjerrig nå altså...har du testet?

Huff, jeg røk på en g-test nå i ettermiddag jeg....det er jo alt for tidlig, tror ikke ikm er før tidligst fredag. Den så helt blendahvit ut, men måtte gå fra den før tiden var omme pga masse hyling fra "nr1"....og da jeg gikk inn og så på den igjen var det en utrolig svak svak strek der! Problemet er jo at jeg ikke vet om den kom innen tiden eller ikke...så det er jo ikke sikkert det betyr noe. Men klarer jo ikke la være å håpe veldig da! Og jeg som liksom ikke hadde hatt el denne pp... Nå gleder jeg meg veldig til ny testing..hadde tenkt å vente til fredag men det blir kanskje torsdag da..Og den var veldig veldig svak altså, som en skygge.

Ble nysgjerrig nå altså...har du testet?

Testet i dag morges, og det tar lang tid, men tror den er positiv innen tiden altså! Og den var mye sterkere enn den forrige etter 10min (men det er jo alt for lenge da..). Slapper liksom ikke helt av før jeg får en test som blir positiv med en gang, men tror jo kanskje vi har klart det denne pp likevel :-)

Og jeg som trodde jeg hadde en syklus uten el! ;-)

Tester igjen på lørdag eller søndag tenker jeg!

Da gjorde TR sitt inntog her også gitt etter 3døgn med så kraftige menssmerter at en fødsel er peanøtter i forhold.

Nå blir det et par månders pause fra prøving for vår del. Prøve å ikke få termin midt i værste eksamens/oppgavekaoset i november/desember og ikke minst ha fokus på praksis og oppgaver nå ut mars.

Lykke til damer håper at jeg ikke ser noen av dere her i april ;-)

Gratulerer til de som har fått klaff:) og lykke til til de som må hoppe videre!

Jeg skal teste på søndag tenkte jeg.. Men tror el var forsinket så er kun 10 dpo på søndag. Jaja, men vi får se.

Jeg har hatt mensmurringer og stikkinger, strekksmerter fra siden par dager etter el. Så håper jo det betyr noe bra! Orker ikke å ha SÅ mye mas før mensen hver gang.

Veldig spent, mannen hjemme er overbevist om at vi er gravide. Er det litt selv også. Men blir en liten fallhøyde hvis mensen kommer ja:)

Annonse

ææ.. jeg har testet svakt positiv i dag.. men er nok litt for tidlig, siden jeg tror jeg hadde forsinka el.. så kanskje er ikm ikke før neste uke..

men var svaksvak da.. og el testen er på vei opp!

håper inderlig!! :D etter 2,5 år som prøvere så hadde det vært godt med en positiv test nå :D

kan legge ut bilde i galleriet mitt :)

Testet nettopp jeg også pga at jeg tror, føler og har en kvinnelig følelse på at ting er på gang. Men det kan jo være kun hode som tuller med meg. Men hodepine, murring, strekking, spent, melk i brystet når jeg presser. Får aldri til det ellers. Tok en test ja og jeg skimter en strek. Vanskelig å ta skikkelig bilde, for den er veldig svak. Men er uansett kun 10 dpo. Også muligens 8 dpo. Hadde el - smerter forrige tirsdag, kanskje el på onsdag. Dette blir spennende, er billigtestene mere sensitive enn cb digital? Tenkte kanskje å prøve det i morgen tidlig.

Skuffende om det er hodet som tuller med meg.. Men de siste 2 gangene jeg har blitt gravid har jeg bare følt det rett etter el at ting skjer. Aldri ellers, da har det kun vært håp.

*krysser fingrene*

jeg skjønner hva du mener..

for jeg har ikke hatt ordentlig følelse på at jeg har vært gravid, selv om alle symptom var der (innbillning:p ) og ikke vært gravid..

men denne gangen, har jeg en annerledes følelse.. og den sier at jeg er gravid nå :) så håper inderlig at den stemmer!

Æsj, virker som testene blir svakere nå.. I dag nesten ikke synlig innen fristen. Ser ut til at det blir en kjemisk. Æsj æsj æsj, jeg som har vært så glad de siste dagene! Skikkelig nedtur etter å ha sett den lenge etterlengtede streken.. ;-(

Æsj, virker som testene blir svakere nå.. I dag nesten ikke synlig innen fristen. Ser ut til at det blir en kjemisk. Æsj æsj æsj, jeg som har vært så glad de siste dagene! Skikkelig nedtur etter å ha sett den lenge etterlengtede streken.. ;-(

Nei og nei...pyton altså! Huff...føler virkelig med deg :(

Tester selv i morgen..IKM dag.

Nei og nei...pyton altså! Huff...føler virkelig med deg :(

Tester selv i morgen..IKM dag.

Helt negativ i dag, så det er det nok ikke håp nei :-(

Håper bare jeg begynner å blø snart, klarer liksom ikke helt slippe tak i håpet før det, selvom jeg jo skjønner at en helt negativ test på morgenurin vel gjør det 100% sikkert.. :-(

Lykke til og gratulerer til alle dere andre!

Lykke til i neste pp Supersnusken...og alle oss andre som vandrer videre i bli gravid forumet. Ikm i dag og helt hvit test så da klaffet det nok ikke denne gangen heller. Tror bare syklusen har forskjøvet seg.

Endret av En til, please.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...