Gå til innhold

IKM uke 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk alle sammen :-) Unner dere alle denne følelsen!

Guggu, ikke fortvil. Jeg testet negativt med CB på fredag. Positiv el-test i går og positiv graviditetstest i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen. Har egentlig ikm på torsdag, men fikk en blødning på torsdag og en ny på lørdags morgen. Etter det har det bare vært litt brun utflod (beklager detaljene). Mulig dette er starten på en mens, men pleier å bygge seg opp med litt spotting først og så kraftige blødninger i 5 dager. Ikke 2 små styrtblødninger og stopp etterpå. Skulle hatt el den 9 denne måneden (har hatt det stabilt siden sept), men har testet negativt på el-testing helt fra 6-18 januar. Så el må ha kommet mellom nyttår og 6 januar.

Tol en cb test på søndag, og den var blendahvit.

Ser ann situasjonen frem til 24. Hvis ikke mensen har kommet normalt igang innen det får jeg ta meg en ny test.

Mest sannsynlig får jeg sette meg opp på ny prøveperiode med ikm i uke 8.

Gratulerer så mye til deg som var gravid. Håper alt går bra!

Skrevet

Jippppiiiii:) testen viser GRAVID:) :)

Skrevet

Gratulerer så mye til dere! Håper så inderlig jeg kan si det samme om noen dager! Hva slags symptomer har dere hatt? Jeg vil, jeg vil, jeg vil;)

Skrevet

Hurra, gravid!!! Ingen symptomer og ingen tro på denne runden, jammen så klaffet det allikevel. Gratulerer til dere andre, håper mange flere følger etter :)

Skrevet

Ingen spes symptomer enda, bortsett fra litt "stikking" i magen:)

Skrevet

Oppdater listen da :)

Her må jeg kanskje hoppe over til uke 5.. Men får så hvordan det blir utover uken :) :)

Skrevet

Gratulerer til dere med positiv test :D

Skrevet

Gratulerer til alle med positiv test!!! jeg vil også!!!! . )

Må vente til neste uke for å vite jeg da : ) 4eller 5 dager DPO

Skrevet

Gratulerer alle gravide!!! Venter mensen torsdag, og har i grunnen mistet troen på at jeg er gravid. Ingen symptomer og negativ test i dag. Er vel litt tidlig uansett. ..

Skrevet

Wow, tre gravide allerede, dette ser ut til å bli en bra uke!! Gratulerer til alle gravide! Håper jeg blir m dere over i 1 trim mot slutten av uka! Måtte alle spirer klore seg fast!

Skrevet

Gratulere så mye- for en super start på uka:-)

Skrevet

Fantastisk med så mange gravide. Håper at det blir enda fler utover uken, og at det blir mange flotte bebiser i starten av oktober :)

Skrevet

Gratulerer så mye alle sammen. Her er dessverre løpet kjørt med full mens i natt. Da hopper jeg glatt over til ikm uke 8 og håper at jeg IKKE ser noen av dere andre der inne!! Lykke til!

Ny ikm er da tydeligvis 21 feb.

Skrevet

Gratulerer så mye med spirer!! Måtte de være sterke og fine :)Oppdater listen da vel...

Og ikke mist håpet dere som venter, man kan teste negativt til godt over IKM-dagen og så lenge tanta ikke viser seg er det massevis av håp :)

Lykke til videre, Hulderpusen. Hvilken pp går du inn i?

Selv føler jeg meg trøtt og feberkald, men det er nok bare en "bøgg". Sykemeldt i dag, sukk...

Skrevet

Hei

Dette var vel egentlig 1pp som vi prøver skikkelig etter ma i juli. Vi fikk en tidlig sa i oktober også, pga jeg fikk 14 dager med 39-40 i feber fra el til det gikk galt. Var vist ikke heldig med så høy feber sa legen ;D

Etter det har mannen min vært borte alle el frem til januar. Men nå skal han være hjemme alle el frem til sept, så en eller annen måned klaffer det ;D Datteren vår på 2,5 ble til på første pp.

Skrevet

Huff..det hørtes skikkelig ugreit ut, Hulderpusen. Men nå har virkelig du fått din del av uflaks-kaka, så snart sittern, skal du se :)

Skrevet

Jeg er veldig positiv av natur ;D Gidder ikke å stresse. Håper spira sitter for deg denne måneden!

Skrevet

Imponerende med slikt humør Hulderpusen, håper den sitter for dere i neste runde :)

Skrevet

Huff, jeg røk på en g-test nå i ettermiddag jeg....det er jo alt for tidlig, tror ikke ikm er før tidligst fredag. Den så helt blendahvit ut, men måtte gå fra den før tiden var omme pga masse hyling fra "nr1"....og da jeg gikk inn og så på den igjen var det en utrolig svak svak strek der! Problemet er jo at jeg ikke vet om den kom innen tiden eller ikke...så det er jo ikke sikkert det betyr noe. Men klarer jo ikke la være å håpe veldig da! Og jeg som liksom ikke hadde hatt el denne pp... Nå gleder jeg meg veldig til ny testing..hadde tenkt å vente til fredag men det blir kanskje torsdag da..Og den var veldig veldig svak altså, som en skygge.

Skrevet

Har ikm torsdag eller fredag tror jeg, og fikk pittelitt lyserosa utflod når jeg tørket meg i dag. Tror mensen er på vei, men håper ikke det. Tar en test i morgen jeg. Skjønner ikke hvorfor vi ikke får det til... deppa!!!

Skrevet

Tror jeg har IKM på fredag. Blenda hvit test i dag. Men har murringer i magen og tunge pupper, og pleier aldri å ha noen symptomer på at TR er underveis.

Skrevet

He he, ble både g-test og el test i dag gitt... Og begge var helt bare en strek... Dere som har hatt utslag på el test før gravidetet hvor tidlig fikk dere tydelige streker på billigstrimmel?

Skrevet

Gratulere til dere med positive tester.

Satser på at resten følger etter over i 1.trimester iløpet av uka :-)

Denne pp at jeg ikke har tester i hus faktisk, får vel panikk i slutten av uka om mensen ikke skulle komme. Mannen i huset var bortreist på jobb i tiden før EL, hadde knall positiv el-test torsdagskveld (10.jan) og mannen kom hjem fredag så da ble det en runde sex. Men tror nok at vi bommet med knappest mulig margin. Håper selvfølgelig at vi skal ha klart det, men instiller meg på at det ikke funket så slipper jeg å bli så utrulig skuffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...