Gå til innhold

IKM uke 4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21

snartnr3imagen

mamma-T

22

Bambi-88

23

tilhøsten?

Llykke

24

Lilita85

Hulderpusen

25

fjellfrøkna

guggu

Hellinor

Verbena

26

Ønsker*magetroll

27

Skyfall

En til,please.

Supersnusken

Gravid:

Ny pp:

Annonse

Har ganske ustabil syklus.. Men etter at jeg hadde utflod med blodstreker i på torsdag, (trodde kanskje dette var el) men har etterpå fortsatt med positive el tester som bare blir sterker, kommet frem til at dette bare MÅ være festeblødning :P *innbiller meg det så gjerne*

Har ikke testet med gtest, og satte meg opp seint neste uke bare just in case :)

Ellers har jeg symptomer som:

-ubehag når jeg ligger på magen(hadde det sist, men mista)

-sober mindre enn vanlig.. Jeg kan sove MYE!!

-mye kviser, spes på ryggen.. Har sjeldent kviser!!

-klør på puppene, men har ikke noe forskjell pånbrystvortene eller puppene uten om.

-jeg bare må syrlige ting!

Ååå... Jeg er så gravid :P eller har et stort hode med mye fantasi og innbilninger!! :D

Lykke til neste uke alle sammen ;)

Så leit bambi:'(

Jeg har ingen andre symptomer enn at jeg bare MÅ ha sjokolade, har det egentlig ofte men ikke i den grad. Drakk 2 bailys nå i kveld, fikk litt dårlig samvittighet akkurat nå men jeg skal jo leve også i vårt til nå 2,5 år lange prøveprosjekt:-P

Krysser fingre for oss alle, nå kommer det vel litt testsvar snart :-D

Kan jeg bli med her?

Ikm den 24, men jeg har sterke mensensmerter nå så tror kanskje den kommer tidligere denne mnd..?

Vi prøver på nummer to og dette er første pp..

Forrige gang ble jeg gravid litt før vi hadde startet å prøve egentlig så dette er spennende! :)

Koselig å følge dere andre :)

21

snartnr3imagen

mamma-T

22

Bambi-88

23

tilhøsten?

Llykke

24

Lilita85

Hulderpusen

Luti

mamita76

25

fjellfrøkna

guggu

Hellinor

Verbena

26

Ønsker*magetroll

27

Skyfall

En til,please.

Supersnusken

Gravid:

Ny pp:

Annonse

Mensen kom i dag så da feilberegnet jeg EL denne måneden. Har 28 dagers syklus så da er det bare å fortsette :)

Spennende og koselig prosess! Stresser ikke og er egentlig glad vi får fortsette litt til! :)

God søndagsklem til alle koselige damer her inne! :)

Hmm...litt brunt blod i dag morges, og litt rød-rosa utflod i går...festeblødning...? Det dumme er at jeg hadde det samme sist pp også, var da 100% sikker på å være gravid, ble kvalm, fikk kviser, og holdt på å besvime hele tiden, men alle testene var blendahvite og tanta kom når hun (ikke) skulle..

Men, litt kvalm i dag morges altså, holder på å svime av ganske ofte og mulig liten blødning som jo kunne stemme med festeblødning hvis jeg hadde el forrige helg..

Argh...jeg som var så helt sikker på at denne pp var uten el, og har derfor prøvd å ikke ha noen forhåpninger...men nå går jeg altså rundt og tror jeg er gravid, igjen.. Stønn...

Men spennende da!

Bare måtte ta en test i dag, selv om det bare er 9 dpo og IKM ikke er før på fredag. Den var så hvit så. Da ble jeg litt sur, og bestemte meg for ikke å teste igjen før fredag, hehe. Har kjent på mensmurr siden eggløsning, og er faktisk litt kvalm når jeg blir sulten (aldri hatt kvalme i tidligere svangerskap), men vet ikke helt hva jeg skal tro nå. Blir spennende i alle fall.

Dette blir en spennende uke! Jeg hadde planer om å ta en test i dag, men er på fjellet og har glemt gtesten hjemme. Tok derimot en eltest som jeg fant i toalettmappa, og den er nesten positiv!! Med det mener jeg så og si like sterk som kontrollstreken, samme resultat som jeg får rett før el.. Enten er syklusen på bærtur eller kan jeg være gravid!!?

21

snartnr3imagen

mamma-T

22

Bambi-88

23

tilhøsten?

Llykke

24

Lilita85

Hulderpusen

Luti

mamita76

25

fjellfrøkna

guggu

Hellinor

Verbena

26

Ønsker*magetroll

27

Skyfall

En til,please.

Supersnusken

Gravid:

LLykke

Ny pp:

Bambi-88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...