Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.jeg har hatt vonde og ømme bryster i den siste uken og jeg har hatt det jeg tror er festeblødning for to tre dager har det vært blod på papiret når jeg har vært på do.så jeg lurer på om dere tror at det kan være det.jeg har tatt en test og den er svakt positiv så skal kjøpe en ny test i mårra for og se om den og er positiv.håper at den er positiv for jeg har lyst på en liten en.setter pris på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144002997-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hadde min siste mens 5 oktober så i følge mine beregninger er jeg 12+1 og dette er mitt fjerde svangerskap og i mitt andre så kjente jeg bevegelse når jeg var 12 uker på vei.

Hvis du er 12+1 er det i hvertfall ikke festeblødning for 2-3 dager siden som du skriver i åpningsinnlegget.

Anonym poster: 0c71e359059b04f8ac0bbcc5ef0de87f

Tja, helt umulig å si hvis du ikke vet når du hadde eggløsning sist. Legen vil uansett regne i fra siste mens som var 5.oktober. Men du... bestill time hos legen og få ordna med UL osv. På ULen finner de fort ut hvor langt du faktisk er på vei siden du er såpass usikker.

Dersom det var festeblødning 1.-3.juledag så vil jeg tippe du er 3-4 uker på vei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...