Gå til innhold

Har babyen deres snudd seg riktig vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skjedde for 3 uker siden på Søndagen,veldig Spennende tid dette, Han er mye mer rolig nå også,men kjenner han hver dag,og han beveger seg en del:). er i uke 35 ( Fredag )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min snudde seg for en uke siden, er litt over 29 nå :)

Skrevet

Ja, han snudde seg for noen uker siden, ca i uke 30.

Skrevet

Oki det er jo bra:) Oki det er jo bra da at de fleste har har snudd seg :)

Skrevet

Han ligger med hodet ned tror jeg ennå... det har han gjort siden uke 34, nå er jeg uke 37, men han er ikke festa :S Så det er en mulighet for å snu seg igejn...

Skrevet

Å så kjipt da, min er allerede festet seg,men babyen har jo litt tid til på seg :)

Skrevet

Nope..

39+1 idag, går.mot planlagt ks.

Når det planlegges ks, når blir det gjort? Altså hvor lenge før termindato?

Skrevet

Mi snuppe har ikke snudd seg enda nei.. 33 uker i dag. Regner nesten med planlagt ks. Grunnet igangsetting på overtid før osv, osv... Min kropp er ikke lagt for å ha en naturlig fødsel...

Skrevet

Er vel mest vanlig med et par uker før termin dersom det er planlagt ks?

Skrevet

Oki :) de fleste jeg kjenner som har tatt med Ks har tatt 14 dager før,men vet ikke hvordan det er :)

Skrevet

13 dager før her, men termin er på søndag, ellers hadde det kanskje vært 14?

Skrevet

Nope..

39+1 idag, går.mot planlagt ks.

Faktisk bare 3 dager før termin i mitt tilfelle, men det er fordi termin er 5.jan og vi veldig gjerne vil ha januarbarn (har en fra før.som pga for tidlog fødsel kom i des istedenfor feb) samt både moren min og søster har gått over i alle sine svangerskap.

Når det planlegges ks, når blir det gjort? Altså hvor lenge før termindato?

Skrevet

Han her ligger med hodet ned og har gjort det en stund. Nå er han for stor til å klare å snu seg andre veier tror jeg. Bare 18 dager igjen til termin :)

Skrevet

Nei. Er 40 uker i dag, og fant ut i går at babyen ligger i seteleie. Fastlegen min har i mange uker nå sagt at hun ligger med hodet god festet nede i bekkenet. Jadda.

Fikk valget mellom keisersnitt nå i helgen eller prøve å føde vaginalt. Valgte det siste, men er veldig usikker. Skulle visst gå greit med tanke på størrelsen på babyen og på bekkenet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...