Gå til innhold

Huff:( blod på papiret og i do:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 13+5 i dag, og lyst rødt blod! Vet ikke om det var så veldig mye, men var nok til at jeg ble redd:( var på ul 7.des (11uker) da var alt i orden og den lille lå å vinket og sprellet med ben og armer..

Men blir så redd når jeg ser blod nå! Har jm time neste fredag, men syns det er lenge å vente med å få vite hvordan det er med den lille...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakten,ikke morsomt og gå og være redd.

Skrevet

Er du sikker på at det ikker er en hemoride, da? Mener ikke å bagatellisere, men jeg opplevde det nemlig selv. Fikk blod på papiret og ble kjemperedd, men så fant jeg ut hvor det kom fra... Ville sjekka en ekstra gang med papiret, i hvert fall, kanskje det ikke er noe å være redd for...

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Ta og ring legen/legevakt og be om en UL!

Lykke til!

Skrevet

Hei! Har akkurat vært igjennom det samme selv, ikke noe moro. Jeg blødde et truseinnlegg fredag og litt brunt i går. Var på ul da jeg var 12 uker og da var alt bra, men ble allikevel veldig bekymret, pleier jo ikke å blø i svangerskap. Jeg er nå 14 uker. Ringte legevakt både fredag og i går, i går fikk jeg komme inn til sjekk og da fikk jeg høre verdens beste lyd- hjertelyden til lille babyen i magen:)... De sa hele tiden at dette er helt normalt og at jeg bare har hatt flaks som ikke har opplevd det før. Så lenge det ikke er smerter, så er det som regel ufarlig. Anbefaler en tur til lege for å høre hjertelyden, da er det lettere å slappe av. Lykke til, det går nok helt sikkert bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...