Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk deres baby kolikk og skjedde det over natten eller ble babyen mer og mer misfornøyd. Mini her er tre uker og er litt urolig, ikke noe særlig skriking men virker misfornøyd. Er livredd for kolikk da førstemann sleit med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ble mer og mer misfornøyd. Men hun ble bra igjen

da hun var rundt8-9 uker.

Skrevet

Mi blei mer og mer misfornøyd fra 2 uker etter fødsel... holdt det gående til hun var vel 4 mnd... ga seg ikke helt før hun var 7-8 mnd... Hun er nå 3 år og jeg er gravid igjen... er veldig engstelig for at nestemann skal få kolikk.... Forstår skrekken for å si det sånn... men vi lever nå fortsatt :) Det går over... :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jenta vår fikk kolikk da ho var 14 dager gammel,begynnt litt "rolig" med gråting på ettermiddagen,så var det gråting fra 8 på kvelden til 5 på natten til hun var 3 mnd,da ble det bedre,gradvis.Hjalp å bytte merke på erstattning. Kutte ut rødt kjøtt,mel,melk,rotfrukter da jeg ammet.(det man selv blir urolig i magen av) Amme te hjalp også. Fikk nye muskler da! :)

Skrevet

her ble hun mer og mer missfornøyd..

Endte til slutt med skriking nesten hele dagen..

Ringte healer, og hun ble "frisk" med en gang, sovna 5min etter at vi snakket med han, etter det har vi hatt en stort sett fornøyd baby :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...