Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11 1/2 uke på vei, og har gått opp 2,6 kg under graviditeten. Har allerede fått synlig kul på magen, når man er iført de rette klærne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare gått ned jeg. 6kg til nå. uke 35 om 2 dager

Skrevet

Det er ikke så mye. Jeg har pleid å gå opp et par kilo til uke 12. Har tilsammen gått opp 14-15 kg begge gangene. Men jeg har fulgt med og spist relativt sunt og holdt meg i aktivitet hele svangerskapet.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg er 12 uker på vei og har gått opp 1 kg. Jeg er kraftig fra før så jeg er kjempeglad for at jeg ikke har gått opp mere enda.

Vi som er overvektige bør jo heller ikke gå mer opp en toppen 8-10 kg etter det jeg har skjønt.

Jeg spiser ikke mer enn før og har heller ikke lyst på spesielle ting, det som jeg kunne trenge er mere trim ;)

Skrevet

bare gått ned jeg. 6kg til nå. uke 35 om 2 dager

Det er jo noen som gjør det også, og som likevel holder seg friske ;) Kommer an på vekten man hadde i utgangspunktet. Masse lykke til, du som ikke har lenge igjen å vente ;)

Skrevet

Er overvektig,så er bare sunt jeg går ned. Tusen takk for det :)

Skrevet

Har ikke veid meg, men tror jeg har gått ned i vekten på grunn av kvalme og oppkast.

Skrevet

Her har vekten stått helt stille. Veldig fornøyd med det siden jeg har noen kilo for mye fra før. ;)

Skrevet

Ikke noe. Sist gikk jeg ikke opp noe før uke 20 pga kvalme og liten matlyst.. Tar heller et par kg ekstra enn å gå kvalm så lenge denne gangen :P

Skrevet

Er snart åtte uker på vei, og har vel gått ned ca 3 kg så langt, stort sett den siste uka. Er kvalm, og får ikke i meg stort, men har mange kilo å ta av, så regner ikke med at det gjør noe. Håper bare kvalmen roer seg snart, men må vel belage meg på 4-6 uker til har jeg skjønt?

Skrevet

12+4 -2,5 kg... Ingen ting synlig ennå.. men fler av buksene mine jeg ikke klarer å bruke, fordi de var tight... Klarer ingenting som presser på magen nå.. Bah..

Skrevet

Ca 11 uker og gått opp 2 kg. Fornøyd med det når det har vært mass småspising av karbohydrater (tørre salte kjeks, ristet brød osvosv) pga kvalmen og lite eller ingen fysisk aktivitet pga formen gar vært så dårlig.

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei i dag, og har gått opp 2 kg :P Sårt trenge kiloer, vel og merke :D

Skrevet

Gikk opp 2 kg jeg også. Men så har jeg vært veldig tynn, så helt greit å legge på meg litt. Vet hvor de 2 kg har lagt seg, for nå har jeg fått synlig baby bump. Det er ikke luft. Og jeg har ikke sjangs til å "holde" den inn.

Skrevet

Er snart åtte uker på vei, og har vel gått ned ca 3 kg så langt, stort sett den siste uka. Er kvalm, og får ikke i meg stort, men har mange kilo å ta av, så regner ikke med at det gjør noe. Håper bare kvalmen roer seg snart, men må vel belage meg på 4-6 uker til har jeg skjønt?

Det må være slitsomt å være så superkvalme, som flere her inne er. Har vært litt "sjøsjuk" innimellom jeg også, men opplever at det hjelper å spise små og hyppige måltider. Man er ofte kvalm eller sulten her, men det er absolutt levelig :) Det værste pleier å være over etter 12 uker, for de aller fleste. I mitt forrige svangerskap var jeg kvalm og spydde en del. Det toppet seg rundt i uke 7-8, og roet seg fra fra uke 12. Masse lykke til!!!

Skrevet

Gikk opp 2 kg jeg også. Men så har jeg vært veldig tynn, så helt greit å legge på meg litt. Vet hvor de 2 kg har lagt seg, for nå har jeg fått synlig baby bump. Det er ikke luft. Og jeg har ikke sjangs til å "holde" den inn.

Bare herlig med synlig kul :) :) :) Er kjempestolt her iallefall ;) Ingen vits i å holde den inn ;)

Skrevet

12+4 -2,5 kg... Ingen ting synlig ennå.. men fler av buksene mine jeg ikke klarer å bruke, fordi de var tight... Klarer ingenting som presser på magen nå.. Bah..

Kjenner igjen den med klær som strammer over magen, men her har kulen kommet alt ;) Måtte kjøpe strømpebukser for gravide i går allerede. Tredde først på mine nyinnkjøpte til i går, med perler på osv. Som det strammet ja! ;)

Skrevet

Har ikke veid meg, men tror jeg har gått ned i vekten på grunn av kvalme og oppkast.

Stakkars, det er slitsomt å være så kvalm at man spyr. God bedring!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...