Frufluffy Skrevet 25. desember 2012 #1 Del Skrevet 25. desember 2012 Har dere tenkt på hva dere skal i sommer ? Vi reiser på hytta, så tror jeg vi tar ting på sparket. Vi skal en tur i dyreparken, men,mulig vi tar det så tidlig som mulig i juni før man er sprekkeferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håperpåønskebaby Skrevet 26. desember 2012 #2 Del Skrevet 26. desember 2012 Da jeg allerede har begynt med bekkenløsning, legger vi få eller ingen planer. Våre barn kommer da til å være 13 &15 år, så de har ytret ønske om å reise til tante og onkel på østlandet (vi bor på vestlandet), så får formen min avgjøre om de får reise alene eller om vi blir med. Mulig med en dagstur til badeland for å feire minsten sin 4årsdag, men kommer an på hvordan våre 3 uker sommerferie med ham faller.. Ellers regner jeg med dåp i august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLK Skrevet 26. desember 2012 #3 Del Skrevet 26. desember 2012 har egentlig ikke tenkt mye på det, men så vel for meg at det ikke ble noen sommerferie når man er en mnd fra termin? er det ikke litt skummelt å dra på ferie itilfelle noe skulle skje? er førstegangs, så kanskje litt hysterisk... men hadde vært koslig med en uke på hytta eller en uke i sverige.. men vet ikke om jeg tørr da. godt mulig mannen må jobbe også. begynner å tenke på om det kan være en mulighet at mannen tar ferie i forbindelse med den to ukersen rett etter fødsel? så han blir hjemme i 4-5 uker i tillegg.. men aner ikke hvordan disse reglene er.. må vel begynne å lese litt på nav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufluffy Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 26. desember 2012 Hei. Så lenge det er greit for arbeidsgiver kan mannen din ta ferie nå han vil selv om du har perm. De to ukene far har rett på i forbindelse med fødsel er ulønnet med mindre det er avtale om noe annet. Jeg var på hytta da første fødselen startet;) med vannavgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimse + gullene Skrevet 27. desember 2012 #5 Del Skrevet 27. desember 2012 Planlegger lite annet enn å få baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufluffy Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 28. desember 2012 Vi drar garantert på hytta. Så ser vi an formen min. Kan jo bade og kose oss der og kjøre båt så det er jo ikke så slitsomt Dumt å kjøpe reiser ol for man vet jo aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollo83 <3 Skrevet 28. desember 2012 #7 Del Skrevet 28. desember 2012 Vi har ingen planer for sommeren utenom fødsel og bryllup. Min ene søster gifter seg i slutten av juli. Ellers tror jeg vi bare kommer til å være hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljeduft Skrevet 30. desember 2012 #8 Del Skrevet 30. desember 2012 Sommerferien blir ikke noe spesielle planer. Med stesønnen min så blir vi bare å reise på lokale attraksjoner denne sommeren. Han blir å reise til syden før sommerferien og Danmark+ Krsand i sommer med moren sin så vi har ikke så dårlig samvittighet til å være hjemme. Så tar vi heller en liten ferie selv to-tre måneder etter fødselen for å vise frem babyen til våre familier på vestlandet, sørlandet og sverige når vi har barnefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie88 Skrevet 31. desember 2012 #9 Del Skrevet 31. desember 2012 Tror vi skal ta en tidlig sommerferie så jeg får brukt feriedagene mine flittig. Mai måneden kanskje. Dra til karibien eller noe sånt. Har ihvertfall tenkt til å planlegge ankomsten til pokemon. Våres første. Så da blir det jo ekstra stas og styr i heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.naley Skrevet 2. januar 2013 #10 Del Skrevet 2. januar 2013 hadde håpt på litt ferie, men får ta det på sparket trur eg Har ein mann så jobbe heile sommaren.. Men vett jo aldri har jo ikkje termin før 29 juli så håpe me får ein liten tur me ungane før babyen komme hadde håpt at minsta så blir 3 i Mai sko levera tutten sin te Kaptein sabeltann før babyen komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå