Gå til innhold

3 måned gammel baby i armene og gravid?

Anbefalte innlegg

Skrekkblandet fryd, dette her!

I oktober har jg fått vårt andre barn. Nå har jg oppdaget at billigstrimmelen jg tok med morgen urin igår er svakt positiv. Streken er svakt rosa, og lett synlig.

Vet det er for tidlig og pålitelig å si-ettersom jg oppdaget streken så sent.... så jg venter med å si det til sambo. Men billigstrimmel har aldri før løyet til meg etter tidsfrist.

Må bare lufte tanken og spørre om flere har noen erfaringer.. Er skummelt å bli gravid med tredjemann så tett, føler jg...

Fortsetter under...

Jeg hadde positiv test til baby var 10 uker. Har heller aldri opplevd strek etter tidsfristen før for 2 uker siden, klar og tydelig strek etter tidsfristen, men har ikke fått mens (så det var ikke kjemisk) og bare blendahvite tester etterpå. Så det er faktisk ikke helt sikkert du er gravid. Men lykke til uansett! Og hold oss gjerne oppdatert m :P:)

Anonym poster: fc60157d5e1c1b8f888c8190e7c751fc

Hei!! Det Går nok bra skal du sen. Her fikk jeg en gutt 16 sep. og har en gutt født 16. okt. 10, og vi skal prøve igjen fra februar.

Jeg snakket med jordmor på 6 ukerskontroll for meg, og ho sa at det ikke var noen høyere risiko for å føde for tidlig, eller å få svangerskaptforgiftning o.l. hvis man har hatt helt fine svanerskap, og født til tiden. Hvordan har dine tidligere svangerskap og fødsler vært? Og hvor gammer en første mann?

Ønsker deg masse lykke til, og skriv igjen når du har testet igjen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...