Gå til innhold

Flere som venter to tette??

Anbefalte innlegg

Lurere på om det er flere som venter to tette. Trodde 2år mellom kidsa var tett nok...

Har en storebror på 2,5 år, en på snart 2,5 måneder og aner en skyggestrek på billigstrimmel idag.

Billigstrimmel er tatt igår, så det er ikke helt til å stole på, men de tidlige testene har ikke løyet før-selv når de var blitt "gamle".

Er forvirret, skremt og spent. Føler at jg har vært mer hjemme i permisjon enn på jobb.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144002749-flere-som-venter-to-tette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi nicki, det blir tre tette! Trodde våre tre blir tette, men det er jo ingenting i sammenligning :-)

Vi har en på 3,5, ei på snart 1 og så er jeg 5 uker på vei. Så hvis dette går bra blir det litt over 1,5 år mellom de to yngste.

Jeg har forresten bare gode erfaringer med billigstrimler. Dette er min 7. graviditet (har mistet en del ganger), så kan si jeg har litt erfaring med tester ;-) har aldri opplevd falsk positiv test på billigstrimler. Men derimot er de mye mer sensitive enn vanlige tester, og har for min del slått ut når vanlige tester er negative, og så etter noen dager har jeg fått positivt resultat på vanlig test. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...