Gå til innhold

Hvor langt inn i 1 trimester er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4+3 (ut i fra når EL var.) :)

Veldig få symptomer utenom at jeg har vært tett i nesa, måtte tisse ofte i uka før IKM og litt tyngre bryster (men det ville jeg fått i en vanlig syklus også da...) Gleder meg egentlig til at jeg kjenner det litt mer på kroppen - tror ikke helt det har gått opp for meg enda. :D

Annonse

5+2. Føler meg også dritfeit plutselig, kjempeoppblåst! Føles som jeg har ei svær boble i magen og innbiller meg til og med å kjenne liv :S Ellers litt småuggen, trøtt, tisser oftere. Åsså er jeg kjemperedd for å miste/få mensen plutselig. Det var jeg ikke forrige gang jeg var gravid :(

4+6 og lurer på om det kan være bekkenløsning jeg har fått alledede. hadde det i forrige svangerskap og har nå hatt sterke bekkensmerter i flere dager. Så ille i natt at jeg ga opp å få sove. Trodde ikke det var mulig å få med en gang. Men kjennes ihvertfall slik ut.....Noen flere med slike erfaringer tidlig ?

4+6 og lurer på om det kan være bekkenløsning jeg har fått alledede. hadde det i forrige svangerskap og har nå hatt sterke bekkensmerter i flere dager. Så ille i natt at jeg ga opp å få sove. Trodde ikke det var mulig å få med en gang. Men kjennes ihvertfall slik ut.....Noen flere med slike erfaringer tidlig ?

Tror flere får det veldig tidlig ja! Ta for all del hensyn til smertene :)

Selv har jeg bekkenproblemer som ikke ble bra etter forrige svangerskap (15 md siden). Er 7+6 nå, er ikke verre, men nå var jeg VELDIG redusert i utgangspunktet da. Såpass at jeg er 100% sykemeldt.

Annonse

12 uker + 3 dager :) Magen begynte allerede å synes da jeg rundet 8. uke, og synes at man er veldig tidlig, synlig gravid i 2. svangerskap, sammenlignet med 1., da man var 4-5 måneder gravid før det syntes. Har vært litt kvalm, veldig oppblåst, irritabel...., har veldig lett for å grine, dårligere hud, murringer og stikkinger i livmora og halsbrann.

Har allerede blitt spurt flere ganger nå om jeg er gravid, og er bare i 5. uke (i dag). Har vært hoven i magen sånn man gjerne er i et par dager rundt mensen, helt siden IKM, og siden jeg ellers aldri har mage utenfor hoftebeina har flere venninner skjønt det. Vet ikke om det blir riktig å kalle det gravidmage, embryoet er jo mikrosopisk, men magen ser overhodet ikke ut som vanlig, øm og hoven. Men for folk som ikke kjenner meg ser jeg nok ikke gravid ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...