Gå til innhold

Hvor langt inn i 1 trimester er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så herlig:) Du nærmer deg jo med stormskritt! Jeg har det akkurat som deg, trengte å sove på dagen helt frem til for en uke siden:) Hvordan spiser dere forresten i jula? Føler det blir litt mye sukker både for meg og for den lille;)

Annonse

Uff, jeg tenker som så at jeg i alle fall ikke skal bli verre enn jeg er nå :) Noen sier at det ikke blir verre, mens andre sier at det kan komme brått senere.. Men neida, her skal kvalme og elendighet holdes unna ;) Er veldig trøtt da, men de siste dagene har jeg faktisk klart meg uten å sove midt på dagen! Jeg er hjemmeværende, så sover når jeg vil og så lenge jeg vil :)

Annonse

5+0 i dag, og i dag meldte morgenkvalmen sin ankomst. Vært glad for at jeg bare har vært litt sliten og småkvalm utpå dagen fram til nå, men nå begynner altså morgenene å bli tunge... Jaja, vi er nå glade fordiom vi, betyr at trollet i magen klamrer seg fast! ;)

Jeg er i dag 7+3 og formen er så som så.

De siste dagene har jeg vært kvalm hver dag(fram til da har jeg bare vært kvalm i korte perioder ca annenhver dag), i dag har jeg vel i grunn vært kvalm hele dagen (begynte i natt), er trøtt og vondt i puppene.

I tillegg er jeg sørpe forkjøla, så joda vært i bedre form :)

er idag 5+4 , veldig oppblåst, tror det er en kombinasjon av all julematen siste dagene å graviditeten.. kjenner magen ikke igjen iallefall! Kommer på kveldstid.. Blir småkvalm på kveldstid eller når jeg er sliten ,men ingen oppkast enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...