Gå til innhold

Hvor langt inn i 1 trimester er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 10+1, og gleder meg masse til å passere uke 12:) Hvor langt er dere på vei og hvordan er formen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 11+4 idag og to dager igjen av 1.tri :) formen er stigene og har dag første dag på leeeeenge uten å sove mitt på dagen :)

Skrevet

Så herlig:) Du nærmer deg jo med stormskritt! Jeg har det akkurat som deg, trengte å sove på dagen helt frem til for en uke siden:) Hvordan spiser dere forresten i jula? Føler det blir litt mye sukker både for meg og for den lille;)

Skrevet

Jg er ferdig md akkurat 6 uker, nå er dt akkurat 6 uker igjen til 1 trimester blir ferdig:)

Skrevet

Jeg er 10 uker i dag :) og er i super form egentlig ;)

Skrevet

er 10+6 idag. og er kjempe glad for at 12 nærmer seg.(bortsett fra at det er dagen jeg må tilbake på jobb, etter herlig ferie)

kan ikke klage på formen, begynner å få i meg middagsmat også nå. så da er jo alt tipptopp:)

Skrevet

5+4 idag, litt trøtt og oppblåst, ellers merker jeg lite :)

Skrevet

5+2. Merker ingenting. Bare litt murringer og stikkinger

Skrevet (endret)

8+2 uker. Er kvalm og kaster opp flere ganger om dagen. Håper at det gir seg snart.

Gleder meg til å gå over til 2.tirmester.

Endret av Gutt04+Gutt10
Skrevet

4+5 i dag :D Er mye trøtt og gråter minst et par ganger om dagen (ikke typisk meg overhodet!), ellers er alt fint :) Satser på at jeg ikke blir dårlig, ettersom jeg ikke har blitt det til nå ;) Hihi!

Skrevet

Er også 4+5 i dag :D er en del kvalm for tiden, å mye trøtt og irritabel :/ Håper det går over snart. Gleder meg til å passere uke 12 :)

Skrevet

Uff, jeg tenker som så at jeg i alle fall ikke skal bli verre enn jeg er nå :) Noen sier at det ikke blir verre, mens andre sier at det kan komme brått senere.. Men neida, her skal kvalme og elendighet holdes unna ;) Er veldig trøtt da, men de siste dagene har jeg faktisk klart meg uten å sove midt på dagen! Jeg er hjemmeværende, så sover når jeg vil og så lenge jeg vil :)

Skrevet

5+0 i dag, og i dag meldte morgenkvalmen sin ankomst. Vært glad for at jeg bare har vært litt sliten og småkvalm utpå dagen fram til nå, men nå begynner altså morgenene å bli tunge... Jaja, vi er nå glade fordiom vi, betyr at trollet i magen klamrer seg fast! ;)

Skrevet

Er 6+0. Blir kvalm når jg er sliten, ellers i fin form.

Skrevet

Er 7+6, forkjølet og i elendig form. Tungt å være syk i jula. .

Skrevet

Er 3+6 i dag;) så jeg er bare her inne å kikker;) tørr ikke glede meg før det har gått en uke til.. Mistet sist 4+3..

Skrevet

Jeg er i dag 7+3 og formen er så som så.

De siste dagene har jeg vært kvalm hver dag(fram til da har jeg bare vært kvalm i korte perioder ca annenhver dag), i dag har jeg vel i grunn vært kvalm hele dagen (begynte i natt), er trøtt og vondt i puppene.

I tillegg er jeg sørpe forkjøla, så joda vært i bedre form :)

Skrevet

er idag 5+4 , veldig oppblåst, tror det er en kombinasjon av all julematen siste dagene å graviditeten.. kjenner magen ikke igjen iallefall! Kommer på kveldstid.. Blir småkvalm på kveldstid eller når jeg er sliten ,men ingen oppkast enda :)

Skrevet

11+4 :) snart 12- gleder meg til å kunne fortelle det til de andre :)))

Skrevet

Er 9+2.. Håper på å komme meg over i 2. Trimester med begge spirene i behold.

Skrevet

Straks 10 uker! Er så slapp og kvalm at mesteparten av julen har vært på sofaen. Kjedelig, liker ikke å være gravid :(

Skrevet

4 uker! Positiv test i går! :) Nå er det bare 36 uker igjen! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...