mariabee Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Hvordan får jeg med meg tlf nr videre til iPhone? Har fått nytt simkort men det er ikke aktivert enda. Har trykket på kopierer tlf nr til sim katalog, men den bare jobber. Står bare kopierer hele tiden og akkurat som den låser seg. Hva gjør jeg ??
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Hvordan får jeg med meg tlf nr videre til iPhone? Har fått nytt simkort men det er ikke aktivert enda. Har trykket på kopierer tlf nr til sim katalog, men den bare jobber. Står bare kopierer hele tiden og akkurat som den låser seg. Hva gjør jeg ?? Kopierer du fra tlf til gammelt simkort? For det hjelper egentlig svært lite, for du får vel ikke brukt det gamle simkortet fra en gammel nokia i en iPhone siden iPhone skal ha microsim. Anonym poster: be7678ace2bb1378cade065d15e6d15e
Irene Adler Skrevet 25. desember 2012 #3 Skrevet 25. desember 2012 Du må gjøre kopieringen via Outlook. Først fra Nokia til PC via Outlookadresseboken og så koble til iPhone og importere adresseboken fra Outlook. Hadde det sånn da jeg fikk iPhone 4s.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #4 Skrevet 25. desember 2012 Evt du kan laste ned en app som heter "telenor kontakter" om nokiaen er en touch-telefin. Da kan du laste alle kontaktene opp på den kontoen, også laste dem ned når Iphonen blir aktivert Anonym poster: 1369d928ef774b71e9c8a5b66e0ad549
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #5 Skrevet 25. desember 2012 Iphonen har en slik lite SIM-kort, men inntil du selv tar det ut sitter det i "rammen" på et med vanlit størrelse. Kopier kontaktene fra det gamle over på telefonen. Aktiviser det nye SIM-kortet. Putt det nye SIM-kortet inn i den gamle telefonen. Overfør kontaktene over på det nye SIM-kortet. Ta SIM-kortet ut, og trykk ut det lille SIM-kortet, putt i iPhonen og kopier kontaktene over på telefonen.. Anonym poster: 6bb3eec941c8084ab1db2fdc88a99f19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå