Gå til innhold

Spå jenter her inne litt hjelp? ;) ser tilbake

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter :)) nå må jeg komme med en liten opdatering jeg har forelsket meg ;) og vi trivs veldig godt sammen :) mn nå har det seg sonn at brystene er ømme som de har vært i 3 dager brystvortene har fått en mørk ring rundt og vortene er extremt følsomme... Er dette ett tegn? Har jeg en spire ? Førstemann merket jeg tegn tidlig, mn har vært gravid etter på som endte i SA mn hadde ikke sonn type symptomer, er ennå tidlig med testing.. Mn vil høre hva dere får opp rundt dette.. Jeg ser gledelig tilbake :)) 300388 er meg og han er 190190

Fortsetter under...

får ikke opp graviditet på deg nå... så håper jeg har rett denne gangen :P er vel litt tidlig å få baby med han enda :P men får god følelse på han da... så mye mulig det blir dere for alltid <3

ser du i tråden min?

GOD JUL

Jeg måtte se på deg en gang til, for etter jeg så på deg sist ble jeg ordentlig uvell.. Så tror nok kanskje at du kan være gravid nå.. Men at pos test ikke kommer før i 2013.. Er jo ikke mange dagene igjen så ;)

Kan være siden jeg fikk inn som ikke gravid også.. Litt usikker siden jeg har lagt med influensa..

Kan bare se her du :)

Er jeg gravid? Eller blir det snart?:) 210488

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...