Gå til innhold

Mega store brystvorter!!! Er jeg? Allerede?

Anbefalte innlegg

Hei jenter, jeg har de tre sisste dagene, en dag etter EL hatt ømme bryster, brystvortene er mega såre... Og tilåmed mørk ring rundt... Jeg kan ikke teste ennå for tidlig... Ennå 9 dager til forventa mens... Synes dette er rart, har ikke hatt dette før. Med førstemann hadde jeg positiv test 8 dager før forventa mens... Så fant d ut tidlig m han men har vært gravid etter han som endte med SA mn hadde ikke dette da :/ hva tror dere? :)

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si! Jeg har egentlig også en følelse av at noe er på gang her. Jeg har FM på nyttårsaften og er allerde trøtt, klarer ikke å holde magen inne, tross i at jeg overhodet ikke har overspist. Og jeg er så tungpustet! Det overrasker meg så tidlig, men jeg kjenner det igjen fra de forrige graviditetene. Det kan umulig være dårlig kondis når jeg sitter stille og er tungpusta! Merkelig fenomen! Jeg kan nesten ikke vente til neste helgg altså!

I dag klarte jeg ikke holde meg unna og teste. Jeg VET jo at CB må brukes innen 4 dager før IKM, i dag er det 5 dager til. Men jeg klarte ikke å la være! Den var jo selfølgelig negativ... Jeg har også fått en gedigen halsbetennelse, så kanskje derfor jeg var tungpusta? Det er jammen ikke lett med alle disse symptomene. Får bare vente å se om TR dukker opp på mandag...vente...vente....

Men jeg syns jo det høres lovende ut for deg da, hvis du allerede nå ser endring på brystene. Blir spennende dette!

Huff leit å høre at du er blitt syk :( d har jeg også blitt nå ligger og hoster og ligger strekk ut :( håper at tanta di uteblir ;) for min del så er jeg blitt usikker i dag var det rosa utflod hos meg og ennå 5 dager til forventa mens :( syns d var litt tidlig :( mn får ikke håpe det er tanta som kommer nå:/ har hatt en del murringer i mage, og ikke minst har vært plaga med kramper under foten og blødene tannkjøtt... Foratår rett og slett ingenting hva som skjer med kroppen min ... Mn rop ut i morgen om tanta di er kommet så får heg oppdatere deg om min er kommet :)) lykke til :) og ikke minst Godt Nyttår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...