Gå til innhold

"Sovende" hender om natten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det her på natten, men hendene mine (spesielt høyre) sovner veldig ofte når jeg ligger på sofaen uten å sove, holder hånda opp i ansiktshøyde osv (er kun 4+6). Jeg aner ikke hva det her skyldes, men tenkte jeg skulle snakke med legen om det, for dæven så ubehagelig! :P

Hopper inn for å gi et tips... vitamin B6 i store nok doser kan, hvis det tas tidlig nok, forebygge og faktisk reversere carpal tunnel-syndrom.

På apoteket får man kjøpt 40 mg B6-tabletter (pyridoksin). Ta en morgen og kveld de første dagene, deretter tar dere en pr dag.

Har sett flere bli helt bra av dette, og andre som har vært ille plaget har blitt bedre om enn ikke helt bra.

Hopper inn for å gi et tips... vitamin B6 i store nok doser kan, hvis det tas tidlig nok, forebygge og faktisk reversere carpal tunnel-syndrom.

På apoteket får man kjøpt 40 mg B6-tabletter (pyridoksin). Ta en morgen og kveld de første dagene, deretter tar dere en pr dag.

Har sett flere bli helt bra av dette, og andre som har vært ille plaget har blitt bedre om enn ikke helt bra.

Interessant, mannen min er faktisk delvis sykmeldt pga dette nå. Han skal til utredning nå i januar og er forberedt på operasjon!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...