Gå til innhold

Har noen vært kvalm dn ene gangen, og ikke dn andre gangen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fantes ikke kvalm med føreste mann, var i helt super form. Denne gangen har jeg vært kvalm fra 7-12 uke , er 12 uker idag og seinest kvalm igår så dette er sliiitsomt i forhold!!! Alt er nok bra skal du se :-)

Jeg har det slik dette svangerskapet. Forrige svangerskap var jeg kvalm fra 1 uke før IKM og helt til babyen kom ut 15 dager over termin!! Helt forferdelig... Nå er jeg uke 6+1 og jeg kjenner antydning til noe kvalme på morgenen, men det er ingenting i forhold til forrige svangerskap på samme tid! Lite symptomer ellers også, men føler meg samtidig gravid. Ingen svangerskap er like og vi kan kanskje krysse fingrene for fine svangerskap denne gangen?

Har vært gravid 2 ganger før, med nr 1 var jeg kvalm hele svangerskapet, nr 2 var jeg gravid fra ca uke 6-13.

Denne gangen har jeg vært gravid siden uke 4 og den bare blir verre for hverdag. Er 8 uker nå og er fortsatt veldig kvalm og kaster opp minst 2 ganger om dagen.

Men alle er forskjellige så håper virkelig at du slipper det :-)

Var ikke kvalm en eneste gang i første svangerskap.

I dette la jeg rett ut på sofaen fra uke 10-17!!! Stor forskjell ja!!

Tror grunnen kan være at første gang ventet jeg jente, men denne gangen blir det en liten gutt :-)

Jeg var ikke kvalm eller i dårlig form sist gang :) denne gangen har jeg vært kvalm fra jeg fant det ut og til nå snart 12 uker (slitsomt), formen er ikke tipptopp heller.. fikk jente 1 gangen, vet ikke nå :) spennende.. men Med SA blør man jo og har smerter så alt er nok fint ;))))

Annonse

Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme fra uke 4 til uke 13 sist! Da fikk jeg jente. Nå begynte kvalmen i uke 7 og håper den gir seg snart! Veldig slitsomt. Kaster ikke opp like mye nå. Men unner ingen kvalme og oppkast. Spennende å se hva vi får denne gangen. Er 9 + 3 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...