Urwa Skrevet 23. desember 2012 #1 Del Skrevet 23. desember 2012 Uffffff er kun 6 uker på vei,mm magen føles som om jg er 6 mnd på vei:(:( Åssen skal jg holde graviditeten skjult i 6 uker til:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaLilja Skrevet 24. desember 2012 #2 Del Skrevet 24. desember 2012 Hehe, det er det positive med å ofte være oppblåst til vanlig, for nå når jeg er 4+5 så ser jeg veldig gravid ut, men det er liksom ikke uvanlig Det beste tipset jeg kan komme på er å ikke bruke klær som fremhever magen, som f.eks bukser som er litt trange i livet osv. Kan være du er veldig fokusert på det også, og ser det mye bedre selv enn det andre gjør. Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liaes Skrevet 24. desember 2012 #3 Del Skrevet 24. desember 2012 Huff, her også og er bare 5 uker! men her vet de nærmeste det da, så det går forsåvidt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missme Skrevet 25. desember 2012 #4 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg er ikke oppblåst lenger, men har definitivt begynt å få mage, det til tross for at jeg er bare 7+2 og jeg har mage nok fra før av så skjønner ikke hvordan dette skal gå og hvor stor jeg egentlig kommer til å bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå