Gå til innhold

velger å legge barnimagen.no bak meg

Anbefalte innlegg

ikke bare skal jeg nå gå over i 2 trimester, og er lykkelig for å lagt en milepel bak meg, men velger å ikke lenger være i delaktig her på grunn av all uroen og bekymringene jeg får unødvendig av å lese om alle som det går galt med og diverse her inne. jeg har jo forstått mange her inne har spesielle sykdomshistorier, eller har kanskje prøvd i årevis å få barn. Jeg på min side ble bare gravid uten å i det hele tatt prøve noe særlig og har foreløpig hatt drømme-svangerskapet. Jeg syntes det er fantastisk at dere som har behov for å snakke mye sammen om vanskeligheter har denne siden å lette hjertet, men jeg passer bare ikke inn her, jeg blir bare unødvendig mye urolig og tror det er best å droppe det. Krysser fingrene for alle dere søte jentene der ute med baby i magen kommer dere gjennom svangerskapet.

klem

Fortsetter under...

Lurt av deg ja :-)

Jeg klarer heldigvis å ikke tenke på negativt om alt som skrives her. De fleste som skriver her, er de som opplever negative ting i svangerskapet. De det går bra med er ikke så flinke til å skrive :-) og er jo de fleste det går bra med.

Lykke til videre!! God jul.

Jeg har vært her i 4 år, og liker Bim og dib kjempe godt :) hvis man lurer på en ting er det bare å skrive et innlegg, så får man mange svar fra andre mødre! Både når man er gravid, har babyer og eldre barn! Kjempe kjekt! Men man må jo selvfølgelig bruke hodet og tenke selv også da! Men råd kan være kjekt!

Klart det står om triste ting, men det gjør det jo overalt! Aviser, nyheter, tv...

Men verden er ikke bestandig så koselig og perfekt, selv om man ønsker det! Men om du ikke vil være her, så er det jo bare å la være! Jeg er iallefall godt fornøyd m å være Bim & dib bruker :)

Endret av 81-Mamma<3<3

Forstår godt hva du mener. Man blir lett litt bekymret av å lese om alle bekymringene og vanskelighetene her inne, men slik jeg har forstått det er det de som har mistet eller prøvd å bli gravide lenge som er mest aktive her inne. Ikke de som har hatt uproblematiske graviditeter og svangerskap. Man må vel velge litt hva man orker å ta inn:) Lykke til videre:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...