Butterfly84 Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Halvveis i svangerskapet skjedde det noe jeg aldri har opplevd før. Jeg gikk forbi en kollega som sto og vasket med grønnsåpe og salmiakk. Jeg måtte stoppe helt opp, fikk frysninger over hele kroppen av lukta. Har aldri hatt en slik "lukt-opplevelse" før, kan ikke beskrive det. Siden har det bare fortsatt, flere typer vaskemidler, kjøkkensprayer o.l., det har da aldri luktet sååå godt før! Så i går var jeg på butikken og kjøpte salmiakk og mer grønnsåpe og tenkte å ta storrengjøringen på nytt i dag. Jeg våknet i 5-tiden og var klar som et egg, men føler jeg må vente litt så jeg ikke våkner mannen og lillegutt... TIhii... Ha en god jul, alle sammen!!
Januarprinsesse Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Det hørtes herlig ut, i alle fall når energi og form tillater vasking også! Her har pappa måtte ta alt sammen, sterke kynnere for ingenting, så hos meg ville det bare skapt stress for oss begge... Godt når det lukter rent i huset, og dere kan kose dere i helt nyvasket hus til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå