Lisse_01 Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Han er helt tett i nesen, og våkner masse på natten. Stakkars liten. Kom gjerne med gode tips som hjelper
Sarabi* Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Jeg har otri-baby nesesugeren. Den er super. Var litt mystisk første gangen, men nå går det fint. Har også saltvannsspray på lur. Kan også være greit å heve hodeenden på senga.
thessi og lillemor Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Jeg sprayer alltid med saltvann før jeg bruker Otribaby-sugeren. Synes det er mye lettere å få snørret ut da. Anbefales!
Eileen87 Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Saltvannspray og heve sengeenden der hodet er:)
November-spire-79 Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Vet ikke om du har prøvd morsmelk? Vi bruker bare det, men nå har hun ikke vært kjempetett ennå. Bare litt busemenn som plager henne.
Jente+Oktoberbarn Skrevet 23. desember 2012 #6 Skrevet 23. desember 2012 Min lille på 2 mnd er også veldig forkjølet og tett i nesa, hoster litt og har en del slim i svelget. Stakkars liten, men med en søster på 2 så er det vanskelig å unngå. Jeg gir saltvann før hver amming og bygger opp senga, ikke mye mer å gjøre... Så lenge de ikke har feber eller pustebesvær så er det vel heller ikke noe å kontakte lege for, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå